Simple Plan - No Pads, No Helmets...Just Balls (2002)

Canada
Punk / Pop
Label: Atlantic

1. I'd Do Anything (3:17)

met Mark Hoppus

2. The Worst Day Ever (3:27)
  3. You Don't Mean Anything (2:28)
  4. I'm Just a Kid (3:18)
  5. When I'm with You (2:37)
  6. Meet You There (4:14)
  7. Addicted (3:52)
  8. My Alien (3:08)
  9. God Must Hate Me (2:44)
  10. I Won't Be There (3:09)
  11. One Day (3:15)
  12. Perfect (4:37)
  13. One by One * (3:23)
  14. Grow Up * (2:33)
  15. Happy Together * (2:35)
  16. Addicted [Live from California 2017] * (4:20)
  17. Vacation * (2:31)
  18. Perfect [Live from California 2017] * (5:03)
  19. Perfect [Acoustic] * (4:07)
Ik vind dit een aardig goed album. God Must Hate Me, Perfect en You Don't Mean Anything zijn de leukste nummers.
Maar hun 2e cd is toch net ietsje beter. 4*

avatar van Judith
1,0
Net geluisterd, had em geleend van een vriend, zodat ik hem kon beoordelen. Het is niet mijn muziek, de teksten zijn vreselijk en de melodieën heel standaard en hou ook niet zo van dat tweestemmige. Bovendien is de schelle zeurderige stem van de zanger ook nog es strontvervelend. De meeste nummer heb ik wel es eerder gehoord. Maar het album is minder erg dan ik dacht.

Hilarious
Heel goed album. De leukste nummers zijn Addicted en I'm Just A Kid. Maar de andere zijn ook supergoed.

Hilarious
You Don't Mean Anything is ook heel leuk.

avatar van HaWe
Perfect... geweldig

Iets betere kiddie-pop

xAnoukx
Leuk pop/punk cd'tje =)
4* beste nummers vind I'd Do Anything, I'm Just a Kid en One Day.

avatar van kaztor
Geen ball aan, deze band.

een redelijk goede cd eentje om aan te schaffen maar nie om te lopen naar de winkel

bro
bwa, toch wat te eentonig om te blijven boeien. Perfect is enige echte uitschieter. toch 3.5*

je moet van simple plan houden. Het spreekt de één helemaal niet aan, de ander helemaal wel.

perfect, dat is het mooiste nummer
im with you mag er ook best zijn

de rest is goed tot matig

avatar van Tescootje
wel leuk album voor een 1e punk/pop alleen ik vat de voorkant niet maar errug geweldig!(ofcourse)

avatar van midnight boom
aardig plaatje...

avatar van kaztor
No Writing Ability, No Musical Skills.... No Talent!

avatar van Carolaah
Ah, één van de platen van vroeger die ik kennelijk nog niet een waardering had gegeven.
Ik luisterde vrij veel Simple Plan toen ik in de brugklas zat.. Wat inmiddels zo'n 11 jaar geleden is (my god, het lijkt korter geleden). Ik was toen behoorlijk fan van dit album. Vooral 'Perfect', 'Addicted' en 'I won't be there' heb ik grijs gedraaid..

Meh ik was redelijk 'emo' toendertijd, grappig als je er nu op terug kijkt. Tegenwoordig kan ik (met name de laatste albums) van Simple Plan niet meer aanhoren.. Dat stemgeluid van de zanger irriteerde me vroeger toch een stuk minder dan nu..

avatar van tbouwh
Redelijk debuutalbum van Simple Plan. I´d Do Anything en Perfect zijn zeer goede nummers.
De rest is redelijk eentonig, en alhoewel het merendeel nog wel leuk wegluistert, weet Simple Plan nooit echt te boeien. Een voldoende, 3*