HydroBoyz - Hindabuilding! (2011)

Label: Mucho Dinero

met Jowy Rosé

5. Op de Grind (3:49)
  6. Bubbelen (3:12)
  7. On Fire (2:27)
  8. Hottest in de Hood (3:34)
  9. Soldaten (2:24)
  10. Full Clips (3:46)

met Matarr

11. Shoot 'M Up (2:53)

met Rocks

12. In de Booth (2:08)
  13. Ze Denken (2:10)
  14. Mengen en Slangen (2:16)
  15. Get Money (3:23)

met Kempi

16. Stunna Shades (3:51)

met Faberyayo en Yousef Gnaoui

17. Timmy Swag (4:03)

met Broertje

18. Purple Bandana (3:46)
  19. Purple Green (4:34)

met Scarface

avatar van Reint
''Bel de brandweer, deze jongen is on fire.''

Harco
Iemand die weet waar die beat van Purple Green van is? Moet haast wel een beat van Legendary Traxster zijn (bekend van o.a. Po Pimp en Do U?). Zou me dan ook niets verbazen als die beat van een Do or Die-album afkomstig is.

Verder is dit natuurlijk ook gewoon een harde tape. Hydro's zang is top notch.

Green Gang?

Die beat?

Kos
Nee, de groep waar ze vandaan komen .

Harco
Oh, nee. Ze staan gewoon op zichzelf. Eén van die kerels ken je misschien hiervan. Is is is is kat!

Kos
Hm.. dat zit allemaal wel erg dicht tegen Green Gang aan dan

avatar van Rhythm & Poetry
Volgens mij ben ik verliefd op MocroManiac.

magic spells
Wat..

Harco schreef:

Verder is dit natuurlijk ook gewoon een harde tape. Hydro's zang is top notch.

Voor de liefhebber, het is inderdaad een Legendary Traxster-productie. Vanaf 0:31: YouTube - Twista Feat. Lil Boosie - Fire (HD)

avatar van MAS
MAS
"Als je naast mij loopt, loop je naast een G"

avatar van Reint
Die verses van Hydroboy zijn echt een soort van aparte soort van komedie. Absurdistische tape.

Reint schreef:
''Bel de brandweer, deze jongen is on fire.''

Comedy-rap ten top . Ik ga stuk op deze clowns .

avatar van Suikerstroop
Haha! De video van 'Hindabuilding!' is het kijken wel even waard, zeg.
Inclusief een 'lichte' verwijzing naar Scarface en een gastrol van Kees de Koning.

avatar van biggupmannie
0,5
Als dit dan ook grappig was bedoeld was het anders geweest. Het probleem is dat deze gasten bloedserieus zijn over deze bullshit rap.

avatar van Rhythm & Poetry
Dat valt wel mee hoor.

biggupmannie schreef:

Ik hoop voor jou dat je username ook een grap was.

biggupmannie schreef:

Bloedserieus.. Ja hoor. En dan zo'n clip maken als Hindabuilding.. Geloof je het zelf?

bennerd
Ik neem deze muziek ook bloedserieus. Hindabuilding! wordt de nieuwe Illmatic en MocroManiac is de nieuwe Slug. Maar dat vat je pas na enkele luisterbeurten.

Te vermakelijk dit

avatar van Stapler
Iemand die weet waar die beat van In De Booth van is?
Of eigenlijk wil ik ze allemaal wel weten

Ze Denken: http://www.youtube.com/watch?v=JGslicC_WxU&feature=r%C2%ADelated

GCITY050
Dit is next level. Wachten op een soloplaat van deze killer. YouTube - 101Barz - Wintersessie 2012/2013 - 5. Mocromaniac