Shary-An - Love Me for Who I Am (2011)

Pop / Funk

16. Call Me Maybe [Acoustic Version] *
  17. Rude Boy *
  18. Six Feet Under [Live Acoustic Version] *
avatar van lennon
Vond deze dame verschrikkelijk met TVOH..

Hoor ik try my love nu regelmatig op de radio, denk ik, ik ga een kijken wie dat zingt...

Verdorie het is die rare uit TVOH

Ach, in de studio kunnen ze een hoop compenseren zeg ik dan maar..

Try my love klinkt aardig... maar met de wetenschap dat het om haar gaat ben ik eigenlijk al niet meer geinteresseerd in dit album...
De titel voor dit album gaat dus voor mij niet op....

avatar van rkdev
Mr. Know It All en Try My Love zijn lekkere nummers.
Heb haar niet gezien in TVOH dus heb in ieder geval geen vooroordeel.
Toch verwacht ik niet dat ze me een heel album zal kunnen boeien.

avatar van Emile93
Er staan een aantal hele lekkere nummers op dit album maar het gros valt toch wel wat tegen. Verder weet ik niet wat ze met haar stem heeft gedaan bij sommige nummers, maar ik moest erg moeite doen om haar toch wel bijzondere stem te ontdekken in het nummer (bijv. bij Figure of Imagination).

Erg goed blijven: Ain't got no, Try my love again, Six feet under en 24 hours.
Tegenvaller: Figure of Imagination
Gaat vervelen: Mr. Know it all

avatar van Reijersen
Lekker weer, al die covers. Emile93 ik kan je bijvoorbeeld vertellen dat de Stevie Wonder versie van Misstra Know It All nooit gaat vervelen.

Reijersen schreef:

Ik zal eens luisteren!!!!

avatar van Emile93
O, ik kan maar niet stoppen met het beluisteren van het pareltje 24 hours! Lekker toepasselijk dus! Wat is dat met veel gevoel gezongen! PRACHTIG!!!!

avatar van Angelo
Reijersen schreef:

Lekker weer, op-een-na allemaal nieuwe nummers. Reijersen, ik kan je bijvoorbeeld vertellen dat Mr. Know it all gewoon een eigen compositie is, en geen cover van Stevie Wonder. De enige cover op het album is, voor zover ik weet, Ain't got no / I got life van Nina Simone, en die klinkt echt niet verkeerd. Vooral de instrumentatie is retestrak. Een klassieker vertaalt in een modern 2011-jasje. Ik ga 't album ook maar eens beluisteren, want de singles vind ik zelf erg leuk. Dit kind heeft een dijk van stem zeg, ongelofelijk! Ik hoorde laatst een live versie van Six feet under, en die stond als een huis! Wat 'n talent.

avatar van Reijersen
Angelo schreef:

Leuk he, van die users die weer te voorbarig reageren Dank voor de correctie Angelo.

avatar van lennon
Try my love komt me ondertussen al weer enorm de strot uit.. een overload doet dit nummer geen goed!

avatar van Arrie
Wow, die nieuwe single is tof, zeg! Never Played the Bass heet ie, maar ik zie dat ie hier helemaal niet opstaat? Volgens de radio-DJ kwam ie wel van dit album af.

Verademing om dit te horen tussen de bagger die op de radio is(538,Qmusic), deze dame toont lekker veel energie em heeft hoorbaar plezier in het maken van muziek.
Toch is dit geen briljant album, en daarom 3'5*