WATERS - Out in the Light (2011)

Pop / Folk

8. Take Me Out to the Coast
  9. San Francisco
  10. Mickey Mantle
avatar van vins75
Dit gaat nog eens heel groot worden...

avatar van vins75
En nog steeds massaal genegeerd. Liefhebbers van lekker rammelende amerikaanse gitaarliedjes a la Pavement, Sebadoh en Fountains of Wayne moeten dit toch kunnen waarderen.

avatar van mr-mucho
vins75 schreef:

Zijn niet echt bands waarmee ik deze plaat/artiest mee zou vergelijken.

mr-mucho schreef:

Zijn niet echt bands waarmee ik deze plaat/artiest mee zou vergelijken.

Nee? Waar doet het jou dan aan denken?

avatar van crazyhorse
Ik zou meer denken aan de Band Of Horses.

avatar van vins75
Ja, daar kan ik me wel in vinden wat sommige nummers betreft. Maar zeg nou zelf Back To You had toch perfect op pak weg Harmacy van Sebadoh gepast?

avatar van philtuper
vins75 crazyhorse Neem aan dat jullie Port O' Brien al gecheckt hebben, Van's vorige project?