Soft Kill - An Open Door (2011)

Label: Fast Weapons

1. From This Point On (3:52)
  2. Death in the Family (2:46)
  3. Borders Comfort (4:39)
  4. Feral Moans (5:33)
  5. Sea of Doubt (3:29)
  6. Be Alone (3:45)
  7. An Open Door (4:40)
  8. Within This Mess (2:56)
  9. Surrender (4:07)
avatar van TJN
TJN
Donker, doet me denken aan begin jaren tachtig, sound van Liverpool meen ik te herkennen. Leuk voor lijf in een niet al te groot rokerig zaaltje lijkt me zo.

avatar van Alicia
Heel aardig debuut van deze band uit Portland. Zoals ik ergens al eerder schreef... er komen momenteel hele aardige postpunk/wave/synth/pop/rock bandjes uit de VS. De muziek is niet echt baanbrekend te noemen en meestal van het soort "waar ken ik dit ook al weer van?", maar het is gewoon fijne muziek, voor mij althans, om te ontdekken en te beluisteren. Bij een aantal bandjes is er al een klik ontstaan en misschien komt de klik bij deze Soft Kill ook binnenkort! Op dit moment spreekt mij deze iets meer aan dan het laatste album.