Sum 41 - Does This Look Infected? (2002)

Canada
Rock / Punk
Label: Def Jam

1. The Hell Song (3:18)
  2. Over My Head (Better Off Dead) (2:29)
  3. My Direction (2:02)
  4. Still Waiting (2:38)
  5. A.N.I.C. (0:37)
  6. No Brains (2:46)
  7. All Messed Up (2:44)
  8. Mr. Amsterdam (2:56)
  9. Thanks for Nothing (3:04)
  10. Hyper-Insomnia-Para-Condroid (2:32)
  11. Billy Spleen (2:32)
  12. Hooch (3:28)
  13. Reign in Pain (Heavy Metal Jamboree) * (2:55)
  14. WWVII Parts 1 & 2 * (5:09)
AC/DC
@kaztor: Dit heb ik al een tijdje geleden geschreven en ik heb ondertussen ook al wel ontdekt dat er veel betere punk dan dit is.

avatar van Dutchi
Dit is punkrock net zoals green day etc.
Een echte punk CD van net geleden is: Rise against - revolutions per minute en andere albums van hun, aanraders.
Deze muziek is ook wel lache al vind ik Chuck beter (misschien wel hun enige goede album).

ElsenaarMetal
Damn, dit vind ik toch wel een matige Cd.
de intro's zijn een beetje pruts.
"still waiting" en "hell Song" de uitstekers van dit album de rest is maar matig hoewel sommige wel lekker klinken. vooral A.N.I.C vind ik een "nummer" die er neit op had gehoeven, kom op 37 seconden, ik dacht dat het nmmer dat er na kam er nog bijhoorde, een beetje slecht eer,ijk gezegd.
toch een 2.5voor de moeite.

bro
jah, dat ANIC de boel wat verziekt is wel een minpuntje.
maar (in mijn ogen altans) verwaarloosbaar. het is gewoon aanstekelijke rock en meer hoeft dat soms niet te zijn.

avatar van bennerd
Ik vind My Direction juist erg overbodig, slecht nummer.

ElsenaarMetal
Na de CD nog een keer geluisterd te hebben(een keer of3) moet ik mijn cijfer toch een beetje verhogen, want het nummer "over my head" is toch ook wel erg good.
my direction vind ik ook matig.

van 2.5 naar 3*

MCR
Geweldig om The Hell Song op gitaar te spelen. Ik vind het een mooi intro, en het is gewoon mijn stijl.

Dit begint een beetje zielig te worden

Inderdaad. Troll maar weer verwijderd.

avatar van N811
lekkere muziek toch!

Poppekontje
The Hell Song is een heerlijke binnenkomer van dit album. Daarna vind ik het steeds minder worden; Over My Head en My Direction zijn ook nog wel erg lekker, maar daarna houdt het album voor mij wel op.
Al met al wel lekker.

avatar van Sanderkeuh
^Je vergeet Hyper-Insomnia-Para-Condroid.

avatar van gameg
Is het refrein van My Direction niet hetzelfde als het refrein van Let Me Go van Rancid?

Zeertjuh
In die tijd echt helemaal kapot gedraaid. Toch blijft het een leuk album

avatar van berwt
Niet te geloven dat de scores hier zo laag liggen. Dit is werkelijk een knaller. Hopelijk ook op Groezrock in april.

PriestMaiden
Veel variatie zit er niet in natuurlijk, maar wel een leuk punkrock album met als favorieten: Still Waiting, the Hell Song, Hyper-Insomnia-Para-Condroid en Over My Head.

FightForMore
Een vermakelijk punk-rock album met uitschieters als 'Hyper-Insomnia-Para-Condroid ', 'Still Waiting' en 'Billy Speen', alleen jammer van de twee laatste bonus-nummers.

avatar van bennerd
Heerlijk veel jeugdsentiment heb ik aan deze plaat verbonden. Niet onterecht, want zelfs na al die jaren (en heel, heel veel malen beluisterd te hebben) staan sommige nummers nog steeds als een huis. Geen bunker, maar een springkasteel waarbij je het af en toe niet kan laten er als een klein kind op te springen. Sum 41 doet hier waar het goed in is, namelijk aalgladde en heel erg toegankelijke poppy punkrock met een heel erg hoog meebrulgehalte maken. En ze doen dat best goed. Die paar missers kunnen de pret van de grote broers niet ontnemen.