Eleventh Dream Day - Beet (1989)

Label: Atlantic

1. Between Here and There (4:45)
  2. Testify (4:03)
  3. Bagdad's Last Ride (4:04)
  4. Awake I Lie (5:20)
  5. The Road That Never Winds (3:22)
  6. Axle (3:42)
  7. Micheal Dunne (3:28)
  8. Bomb the Mars Hotel (3:32)
  9. Teenage Pin Queen (3:58)
  10. Love to Hate to Love (3:31)
  11. Go (Slight Return) (4:06)
  12. Seiche * (3:07)
avatar van vinejo
Geen berichten bij deze prachtplaat?
Awake I lie, wereldsong met de allermooiste climax uit de muziekgeschiedenis!
Wie houdt van de Cortez Neil Young moet dit eens beluisteren...

avatar van jellorum
Heb ik zin in pretentieloze rock met ballen grijp ik tegenwoordig veel naar deze plaat.
Dat het vooruit gaat!

avatar van jellorum
Werkelijk een fantastische plaat. Ik kan met de beste wil van de wereld geen reden vinden waarom dit geen 'grote' plaat is. Geef toe, dit moet toch niet onder doen voor een (ik zeg maar wat) REM-plaat uit dezelfde periode?
Misschien een beetje te hard? Teveel rechtdoor? Want rechtdoor gaat het, enkel in The Road That Never Winds wordt het tempo wat teruggeschroefd.

avatar van freakey
Vooral de liedje beklijven wat minder denk ik vooral....

avatar van itchy
Inderdaad, lekkere sound, lekker dynamisch, maar erg eenvormig en weinig "hooks". Daarom blijft er niet zo veel hangen.

avatar van vinejo
Ze begrijpen het niet he Jellorum.
Inderdaad een wereldplaat.

Als het me zwaar ten moede wordt zet ik ze op.
En ze geeft me telkens weer de energie en moed om in deze klotewereld enigszins te fuctioneren.

De laatste tijd wordt ze hier nogal veel gedraaid.