The Saturdays - On Your Radar (2011)

Label: Fascination

12. Last Call
  13. I Say OK
  14. Move on You
avatar van Emile93
Cover is regelrecht afgekeken van Hurts!

avatar van NewYorkCityLight
Nou, dat is niet echt bepaalt een compliment want wat een afgrijselijke cover is dit zeg.
All Fired Up vind ik wel een leuk nummer (doet me een beetje denken aan dance van eind 90, begin 00), Notorious veel minder en My Heart Takes Over is ronduit slecht.

Wel apart dat het 14 nummers heeft, nogal veel voor zo'n girlband, vooral in deze tijd.

avatar van Emile93
Ik bedoelde het ook niet als compliment want ik vind beiden vreselijk!

avatar van StefanK
Die vergelijking met een cover van Hurts snap ik niet... dat is toch een duo? Correct me if I'm wrong... Tja, je zou ook kunnen zeggen dat de Sat's het idee voor de hoes hebben gejat van Boyzone (Where We Belong) of het debuut van Westlife...

Uiteindelijk gaat het om de muziek en die is goed + lekker! Eerste single "Notorious" was al een aardig uitstapje naar een nieuwe sound, "All Fired Up" ging daar zwaar overheen. Topproductie! "My Heart Takes Over" is een prachtige ballad, zeer verdiend als single-release! Ook "Faster" en "The Way You Watch Me" zijn rijp voor de charts... De sound op deze plaat is hier en daar vernieuwend maar om te zeggen dat de band een totaal nieuwe weg is ingeslagen, niet bepaald maar ach... dit soort muziek is wat men momenteel graag hoort... met name in de UK. Thank God there was internet... anders had ik deze heerlijke meiden nooit ontdekt!

avatar van GiRlS AlOuD FaN
Hoogtepunten zijn All Fired Up, Notorious, Faster, White Lies, Promise Me, Get Ready Get Set.