Rae & Christian - Northern Sulphuric Soul (1998)

Label: Grand Central

1. Divine Sounds (5:17)
  2. Anything U Want (3:39)

met Qball & Curt Cazal

3. Swan Song (For a Nation) (5:23)

met Veba

4. Now I Lay Me Down (3:59)

met Yz

5. The Hush (5:26)

met Texas

6. All I Ask (4:50)

7. Swimming Pool (5:38)
  8. Fool (5:22)

met Veba

9. Catch a Rude Awakening (3:22)
  10. Play On (Grand Central) (3:54)

met Jungle Brothers

11. Bring the Drama (2:48)
  12. Flip the Mic (4:44)

met Jeru the Damaja

13. Spellbound (5:43)

met Veba

prachtalbum ,ook al de andere cd's van hen .Grand Central een van mijn favoriete labels kwaliteit troef!

avatar van YoG
YoG
Waren hun tijd ver vooruit, nog steeds wel goed te beluisteren

Heeft veel weg van The Herbaliser, maar ik mis een beetje de spice daarvan
..is meteen de belangrijkste reden waarom ik dit amper luister. Best jammer eigenlijk, maar er zijn nu albums van soortgelijke genres die meer mijn aandacht krijgen

zeker eens het proberen waard, dit duo heeft veel kaas gegeten van hiphop en weten het prima te mixen met triphop

(ik heb trouwens een totaal andere tracklisting, met o.a. Swimming Pool op 5 en Play On Grand Central op 6)

Vandaag weer eens geluisterd, dit heerlijke album van Rae & Christian. Er staat eigenlijk geen slecht nummer op. Mooie vocalen, zwoele ritmes en lome raps. Iedere keer weer een genot om naar te luisteren.