Six Organs of Admittance - Six Organs of Admittance (1998)

Rock / Avant-Garde
Label: Six Organs of Admittance

1. Maria (3:43)
  2. Sum of All Heaven (17:09)
  3. Shadow of a Dune (1:58)
  4. Harmonica Mundi II (2:59)
  5. Race for Vishnu (9:14)
  6. Invitation to the SR for Supper (6:59)
  7. Don't Be Afraid (7:14)
avatar van Paalhaas
Slechts 2 van de 139 stemmen voor SOOA zijn voor dit album. Een onbewust foutje van het MuMe-publiek.

Davez
Ik kan hier ook voor stemmen maar dan zal ik de plaat eerst nog eens moeten opzetten vrees ik. Dat is inmiddels gebeurd, mijn oordeel is 3.5. De plaat is voorbij voor ik besef dat ze opstaat. Geeft een rustgevend en een met momenten hypnotiserend effect. Gitaaralbums stellen me zelden teleur.

Ik heb wel eens geprobeerd om 'm op vinyl te krijgen, maar dat bleek vrij onmogelijk. Jullie hebben 'm zeker ook enkel op cd?

avatar van Paalhaas
Enkel op mp3 zelfs.

Sietse
idd alleen mp3, maar volgens mij is er een heruitgave op Holy Mountain van dit album....

Davez
mp3 ja. Zopas nog eens beluisterd, nu ergerde het me. Maria is nog goed maar het wordt al snel altijd hetzelfde klinken.
Ik ga een ster verlagen tot 2.5*
De band blijft echter wel interessant

avatar van bonothecat
Dit is zeker niet het mooiste werk van SooA....Je hoort duidelijk waar het naar toe gaat (de link naar de nieuwere albums), maar het is toch iets te veel drones hier, ipv gierende gitaren. 3,0*

avatar van Sander B.
'Sum of All Heaven' vind ik echt een schitterend nummer, misschien wel één van de mooiste nummers die ik ken van Six Organs. De rest vind ik ook prima verteerbaar, maar toch wel minder als een Dark Noontide, For Octavio Paz of School of the Flower.