25 Yard Screamer - Cassandra (2007)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Black Light (19:24)
  2. Insomnia (4:49)
  3. Boy in the Window (3:38)
  4. Cassandra (29:22)
Omdat er bij veel progressieve rock-cd's geen recensies staan, wil ik mijn bijdrage leveren door mijn mening te geven aan de hand van cijfers.
Ik zal geen woordelijke bijdrage leveren. Naar mijn mening zeggen cijfers voldoende over de waardering voor een album.

01. 4*
02. 3*
03. 2*
04. 5*

Totaal: 3.5*

Schaal:
1* = echt slecht
2* = zitten leuke stukken (in de song zelf) tussen, maar het overige is te zwak om verschillende redenen.
3* = is vulling in mijn collectie
4* = moet in mijn collectie
5* = mag absoluut niet ontbreken in mijn collectie.

Keuze: Instrumental = geen cijfer.

avatar van Broem
Ieder z'n eigen unieke bijdrage gorpmooorb . Toch jammer dat je je indrukken niet opschrijft. Zegt mij 1000 x meer dan een score. Give it a try

Wellicht komt het er in de toekomst van

Ik heb de cd's in mijn cd-collectie in het verleden een waardering gegeven aan de hand van cijfers.
Deze mening wil ik graag delen met mede-progliefhebbers. Een woordelijke waardering heb ik op dit moment echter niet paraat.