Intwine - Perfect (2004)

5. You (4:52)
  6. No Ones (4:32)
  7. Dutty Step (3:58)
  8. Control (2:51)
  9. Wouldn't Do It Again (3:37)
  10. World (5:06)
  11. Blame (3:19)
  12. Angel Eyes (7:21)
Super album, behoort zeker tot één van mijn favoriete albums.
Met veel afwisseling, rustige pop, stevige rock en zelfs reggea.
Wat mijn betreft het beste album van de eerste twee, en ik hoop dat er nog veel zullen volgen. Roger is in top formaat, de gitaristen zijn beter dan in het eerste album en over de drummer en de basist is niks te klagen. Een leuk bandje, die naar mijn verwachting lekker met elkaar kunnen samenwerken zonder geklooi. Het kan alleen nog maar vooruit gaan. Met 'Beautiful', 'Perfect', 'No Ones', 'Control' en 'Wouldn't do it again' als toppers op dit album krijg je een goede indruk. Ook 'Angel eyes' en 'You' als de wat softere nummers doen het lekker. Geweldig, 5*'en

De eerste vijf nummers vind ik het best. Vooral You vind ik supermooi! Gewoon een erg lekker rock-cd met goede afwisseling.

3.5 ster.

De titel is ietwat overdreven. Wel een lekker album. De enige deelnemer van Idols die echt wat kan.

avatar van wondzero
ja oke, de titel is inderdaad erg overdreven (en niet toepasselijk eigenlijk), het hoesje is erg lelijk, maar de muziek der op is lekker!
ik wacht op het nieuwe album =)

shappy1010
Heb die gasten live gezien in mijn hometown. Helemaal niet verkeerd voor een idols dropout. Bassist is echt toppie van die band.

Nee, zeker geen ''perfect'' album.
Roger (zanger) is trouwens niet afgevallen bij Idols, maar eruitgestapt omdat hij toch al een platencontract had. Hij deed het volgens mij alleen voor de publiciteit;)
Ik geef het een 3,0*

avatar van Discoverme
Cruel Man blijf ik één van de beste rocknummers vinden. Verder springen You, Blame, Wouldn't do it again en Angel Eyes eruit. Net als op vorig album, staan hier dus ook goeie nummers op. De hardere tracks vind ik iets minder, maar da's een persoonlijk dingetje. Vind 'm beter tot zeijn recht komen bij de wat gevoeligere tracks.

avatar van kaztor
shappy1010 schreef:
Helemaal niet verkeerd voor een idols dropout.

Dat zegt meer over Idols dan over een Idols-dropout, vind ik.

Joy
persoonlijk vind ik zijn stemgeluid erg irritant, monotoom ook

hij heeft een apart geluid, maar varieer daar aub wat mee, maakt de muziek iig beduidend minder

Joy schreef:
persoonlijk vind ik zijn stemgeluid erg irritant, monotoom ook

Hij varieert juist veel? Van laag, tot hoog, tot agressief...

Goede opvolger van het debuutalbum, en Roger blijft natuurlijk 1 van de beste zangers van Nederland en misschien nog wel verder dan dat..

ben het eens met joy,
roger is een talent!! vergelijk hem met amerikaanse artiesten, dan komt hij toch wel heel goed uit de bus. intwine heeft ut!! wens ze veel succes in
de toekomst dat verdienen ze!!!

[quote]erikpost88 schreef:
[quote]Joy schreef:
persoonlijk vind ik zijn stemgeluid erg irritant, monotoom ook

sorry, ik bedoel erik en niet joy, foutje... ben benieuwd naar hun nieuwe album, ben benieuwd of ze kwaliteit kunnen blijven leveren! vind in ieder gevaldat ze meer waard zijn dan ons kikkerland.

ik vind intwine nog niet eens zo verkeerd, ik heb er nooit na geluisterd maar ik hoorde laatst cruel man een keer en ik moet zeggen dat het mij helemaal niet tegen viel. Ik dacht eerst dat het niks zou zijn omdat roger met idols mee heeft gedaan. maar hij heeft idols hard gebruikt en ging weg toen hij een contract moest ondertekenen opzich wel slim maar ik denk dat de publiciteit wat idols je geeft niet goed is bij mensen die echt van muziek houden. maar ik vind dat roger wel degelijk talent heeft en een lekker sound in zijn stem. ik vind op deze cd cruel man en angel eyes erg goed. maar perfect is deze cd zeker niet maar wel zeker de moeite waard om te luistere. en intwine is ook een van de betere nederlandse bands. ik geef dit album 3.5 * voor een paar goede nummers er zitte toch ook wel wat nummers op die niet echt kunnen boeien.

avatar van andnino
Een van de betere moderne rockplaten, knap voor een Nederlandse band. Torent meters boven de gemiddelde band in het genre uit.

avatar van tsjong
Voor Nederlandse muziek is dit natuurlijk een topper. Lekkere rock

avatar van koel
Echt beste album van Intwine voor mij. Top. Luister het vaak. Geeft me een heerlijk gevoel. Prachtige productie door Gordon Groothedde. On-Nederlands goed! Daarom vijf sterren van mij.

Zeer jammer dat ze niet meer bestaan. Had ze achteraf graag live een keer meegemaakt. De albums eigenlijk pas sinds kort ontdekt. Goede muzikanten en Roger is echt een topzanger.

Internationale carriere had niet misstaan, maar helaas. Dit album bevat nummer met een vrij constant goed niveau.

Perfect is wat mij betreft het topstuk. Heb gruwelijke live versie gezien op you tube. Blaast als een tiet!! Check het zelf. intwine perfect live

avatar van andnino
Mc-Royal schreef:

Hoor ook de P.U.R.E. Session, erg gave live-cd, hoewel niet met nummers van dit album.

avatar van Ronald5150
Net als bij het debuut is ook deze tweede plaat van Intwine een sympathiek en zeker geen slecht album. Van alle Idols kandidaten verdient Roger Peters wat mij betreft het meeste respect. "Perfect" is dan ook zeker geen straf om naar te luisteren. Ik betrap me er wel op dat ik er gewoon bijna nooit meer naar luister. In die zin is het onderscheidende vermogen gewoon te laag en zijn er in het genre bands waar ik liever naar luister. De houdbaarheid van "Perfect" is voor mij persoonlijk dus te beperkt, het blijft een leuk bandje, maar ook niet meer dan dat.