Cher Lloyd - Sticks + Stones (2011)

Alternatieve titel: Sticks & Stones

2. Want U Back (3:34)
  3. With Ur Love (3:45)

met Mike Posner

4. Swagger Jagger (3:12)
  5. Beautiful People (3:31)

met Carolina Liar

6. Playa Boi (2:52)
  7. Superhero (3:28)
  8. Over the Moon (2:58)
  9. Dub on the Track (3:53)

met Mic Righteous, Dot Rotten en Ghetts

10. End Up Here (3:30)
  11. Stay * (3:10)
  12. Talkin' That * (3:20)
  13. Behind the Music * (3:35)
  14. Oath * (3:38)

met Becky G

15. Riot! * (2:58)
  16. Want U Back * (3:44)

met Snoop Dogg

17. Swagger Jagger [Dillon Francis Remix] * (5:06)
  18. Swagger Jagger [Wideboys Radio Edit] * (3:03)
  19. Want U Back [Acoustic] * (3:28)
avatar van Emile93
Ik heb echt een hekel aan Swagger Jagger. With ur love is matig. Ik denk dat dit het niet gaat worden!

avatar van Angelo
Ga weg, joh! Swagger jagger is één van de leukste hits van het jaar! Pittig meisje, die Cher. Ik mag haar wel. Ik vind With ur love dan weer iets minder, maar ik ben wel heel benieuwd hoe de rest klinkt.

avatar van NewYorkCityLight
Swagger Jagger . Op zich gaat de single nog wel maar de tekst is echt niet te geloven.
Voor zover ik haar heb gezien/over haar heb gelezen is ze ontzettend bijdehand.
Een hoogtepuntje uit haar quote repertoire :

''Despite having Cheryl as her mentor on the talent show, Cher Lloyd has dissed Chezza's band.
Cher confessed that Girls Aloud music is “not to her taste”.
"I didn't listen to Girls Aloud growing up," Cher spilled. "No way."
"Too cheesy, man! I listened to grime, garage, bashment."

The singer also said how she wished she could have performed more raw rap on The X Factor to be more in tune with her personal style.
"If I had my way, I'd be rapping a Lil Wayne track every week,"
''

Girls Aloud cheesy vinden dat mag natuurlijk, maar als ze vervolgens met een track als With Ur Love aan komt zetten dan moet ze toch echt haar mond houden.
Ik ben overigens benieuwd of ze uberhaupt één grime, garage of bashment act kan opnoemen.

(Nu weet ik wel dat ik haar niet echt ken en dus ook niet zo mag oordelen maar ze komt in ieder geval ontzettend brutaal op mij over tijdens interviews)

Ik ben benieuwd. Tijdens X-factor UK deed zij het best wel goed.

avatar van GijsV
Swagger Jagger vind ik echt een erg slecht nummer. Haar X-factor optredens vind ik dan wel weer erg leuk. Toch maar even checken dit.

beatcluster
Nee.. dit is niet zo goed...
Swagger Jagger klinkt waarschijnlijk niet zo slecht omdat er gewoon een melodie van een oud Amerikaans folknummer is overgenomen, 'Oh my darling Clementine'.
Dat oude nummer vind ik stukken beter dan deze rotzooi....

avatar van Emile93
Want U Back is echt zoooooo goed!!! Met Astro is ie nog net iets leuker!
Swagger Jagger vind ik tegenwoordig wel leuk!

avatar van MIAB
Want U Back vind ik een erg leuke popplaat, maar de rest van het album is toch vrij matig, met als absolute dieptepunt Swagger Jagger.. bleh. Oath is ook de moeite meer dan waard.

avatar van MIAB
Na een kleine 4 jaar nog maar eens uit de kast gepakt. En op de één of andere manier werkt deze plaat toch aanstekelijk. 3,5*

Grow Up (3:00) 3,5
Want U Back (3:34)  4,0