Scorn - Governor (2002)

Electronic
Label: Hymen

1. Hedrake (5:19)
  2. Boss [All That’s Missing) (Beat Mix] (3:51)
  3. Collections (6:48)
  4. Sleep When Home [Colin) (Beat Mix] (3:44)
  5. Dangler [No Original Members) (Beat Mix] (1:45)
  6. The Snow Hill [Somatic Responses Remix] (4:45)
avatar van Onderhond
Op aanraden van aslan eens een Scorn album opgepikt, maar ik zie dat hij hier ook een niet al te hoge score aan geeft.

Vind het niet super. Het verveelt niet op zo, maar loungy industrial, of wat het dan ook mag zijn, boeit niet zo. De klanken zijn industrieel, maar het album moddert vaak maar een beetje aan. Ook de SR remix brengt maar bitterweinig actie verder.

Aardig op de achtergrond, maar is voorbij zonder dat je het weet en zonder dat het opvalt. 2.5*

avatar van Onderhond
Toch maar 3* van gemaakt. Valt me iets beter, en die 2.5* is net te laag. Een hoogvlieger is het verre van, maar toch wel een aangenaam vermaak albumpje, dat niet al te lang duurt.