Motorpsycho - Strings of Stroop (2011)

Alternatieve titel: Live at Effenaar

Noorwegen
Uitgebracht in eigen beheer

1. Pyschonaut [Live at Effenaar 7.5.1999] (8:39)
  2. Go to California [Live at Effenaar 21.4.2000] (8:01)
  3. Whole Lotta Diana [Live at Effenaar 23.5.2010] (9:52)
  4. Come on In [Live at Effenaar 23.5.2010] (5:02)
  5. Sheer Heart Attack [Live at Effenaar 4.5.2006] (4:08)
avatar van crosskip
Hier een trotse bezitter van een van de 500 exemplaren van deze uitgave. Speciaal vanwege het 40-jarig bestaan van de Effenaar was deze plaat vorige week te koop bij het concert van de band. De lp met liveopanems van Motorpsycho in de Effenaar was alleen bij het betreffende concert te koop en is dan ook uitverkocht. Zelden zo'n drukte meegemaakt bij de merchandise stand =p

De plaat zelf klinkt verrassend goed. Had er niet zulke hele hoge verwachtingen van, maar de kwalitiet viel mij zeer goed mee! De uitvoeringen zijn uiteraard van een erg hoog niveau, zoals we van deze band gewend zijn. Vooral kant b met de zowaar echt verrassende bonustrack met Jacco van Rooij op drums gaat nog zeer vaak gedraaid worden hier.

avatar van Insignificance
Wie niet behoort tot de overige 499, kan 'm hier beluisteren.

avatar van freakey
Ik was wel bij het optreden waar deze werd verkocht maar niet de moeite genomen om hem ook te kopen, wel als cdr in de kast staan en laatst ook weer gedraaid, leuk souvenir... meer niet... de officiële live albums zijn veel beter...

avatar van Bartjeking
Wat gaaf dat Shear Heart Attack hierop staat. De combinatie Queen en Motorpsycho had ik niet snel gelegd, maar blijkt een hele fijne te zijn

Dijkmans
Beetje een allegaartje. leuke nummers en zeker niet slecht, maar wel een bootleg sound. Als collecor item overpriced voor 200E