Zun Zun Egui - Katang (2011)

Dance

8. Twist My Head
  9. Sirocco
  10. Heart in a Jar
avatar van Don Cappuccino
Dance is toch echt niet het goede genre. Zun Zun Egui valt eigenlijk niet echt in een hokje te stoppen. Wereldmuziek, post-rock, hyperactieve stukken, het kan niet gek genoeg! De zang doet soms heel erg aan David Byrne denken. Het album boeit niet zijn complete speelduur, na een tijdje gaat de stem een beetje irriteren. Maar vooral de opener, Mr. Brown en Fandango Fresh zijn om te smullen. Een experimenteel album. 3,5 ster.

Ik heb dit album toegevoegd, maar kan me niet herinneren dance als genre te hebben ingevoerd...