King Jack - King Jack (2011)

Label: Sony

1. OMG (4:16)
  2. Everyday (4:19)
  3. Take Me Home (4:03)
  4. Universe of Time (3:01)
  5. Rider on Fire (3:53)
  6. Tangled Up in Danger (3:44)
  7. Lose It (2:51)
  8. Some Girls (3:38)
  9. All the Things We Don´t Know (3:47)
  10. Let It Go (2:49)
  11. Strange Breeze (4:27)
  12. Battle with No End (6:56)
avatar van Elphie
Behoorlijk goed album! Ben positief verrast. Lekker afwisseld en songs zitten goed in elkaar en liggen goed in het gehoor. Zal ik nog wel vaker gaan luisteren..

avatar van richiedoom
Ik heb deze gasten een keer in Renesse zien optreden tijdens het stappen. Erg lekkere rock n roll van vier getalenteerde muzikanten. Ik heb het album nog niet gehoord maar ik zal er achteraan gaan.

avatar van Nightzack
3VOOR12 Speler - 3voor12.vpro.nl

Klinkt helemaal niet slecht. CD is wat gladjes geproduceerd. Live vast nog lekkerder.

Nightzack schreef:
3VOOR12 Speler - 3voor12.vpro.nl

Live brengt de band zeker meer! CD presentatie was een goed voorbeeld dat ze live meer kunnen brengen dan ze op een album kunnen zetten.