Tiësto - In Search of Sunrise 4 (2005)

Alternatieve titel: Latin America

Dance
Label: SongBird

1. Solarstone en Jes - Like a Waterfall [Solarstone Deeper Sunrise Mix] (7:15)
  2. ToneDepth en SoulTan - Moments (5:31)
  3. Ahmet Ertenu - Why (4:39)
  4. JASEfos - Do What U Want [Max Graham Afterhours in Montreal Mix] (4:25)

met Claire van der Boom

5. Wighnomy Bros. - Wurz + Blosse (3:11)
  6. Coca & Vila - La Noche (6:21)
  7. Tilt - Twelve [Dousk Mix] (5:22)
  8. Luminary - My World [Andy Moor Mix] (6:49)
  9. Steve May - Blend Forty 3 [Luke Chable & Steve May Remix] (4:22)
  10. Gabriel & Dresden - Arcadia (4:08)
  11. Split Second - Midnight Express (7:02)
  12. BT - The Force of Gravity [Tiësto Remix] (6:47)
  13. Allure - The Loves We Lost (5:27)
  14. Blank & Jones - Perfect Silence [E-Craig's 212 Remix] (6:26)

met Bobo

15. Estuera en Re:Locate - Palma Solane (5:16)
  16. Leon Bolier presents Inner Stories - Beyond (4:36)
  17. P.O.S. - Gravity (4:16)
  18. LNQ - People I Used to Know (6:29)
  19. Mads Arp - Slow It Down [Mathilda Mix] (5:08)

met Julie Harrington

20. Dominic Plaza - Sounds Rushing [David West Remix] (5:15)
  21. Matthew Dekay vs. Proluctors - BAD (6:12)
  22. Electric Pulse - White Noise (6:20)
  23. Grayarea - Gravity (6:13)

met Erik Shephard

24. Tiësto - UR [Junkie XL Air Guitar Remix] (7:31)

met Matt Hales from Aqualung

25. Odyssee - Evolution (4:32)
  26. Progression - Sands of Time (5:06)
  27. L.S.G. - Netherworld [Oliver Prime Remix] (5:57)
  28. Sensorica en Jin Key - Only One [Rave Mix] (4:03)
dit is echt een prachtige CD
Tiesto ownt gewoon

Ink
ik weet niks van tiesto maar wel een mooie titel voor een cd (of vier)

avatar van TheSilmarillia
In één woord subliem, deze 2-cd. 1 van de mooiste traxx van dit album vind ik Do What U Want
5 * !!

avatar van eddy_lives
is wel een lekker lounge muziekje, maar gaat mij toch een beetje vervelen. vind het meer wat voor op de achtergrond...

avatar van Azzurro
Dit is inderdaad wat meer achtergrondmuziek, maar nummers als Palma Solana van Estuera en Beyond van Leon Bolier zijn echt pareltjes!

Je hoort echt de Latin invloeden, vooral op nummertje 6 van CD1. CD2 is iets minder, maar toch blijft dit samen met deel 3 en 6 een van de betere delen uit de serie.

avatar van Sjaan
Daarvoor is de serie "in search of sunrise '' ook bedoelt,om te lounchen zeg maar. Alleen op deel 1 is het nog een beetje stevig...

avatar van Bill Evans
De eerste drie delen van ISoS staan in m'n cd-kast, naast de Magik-serie, de Lost Treasures en nog meer pareltjes uit die periode en daarvoor. Aan deel 4 en verder ben ik nooit toegekomen, omdat de kant die trance opging me niet zo trok. Het werd allemaal een beetje cheesy. Dat gevoel bekruipt me hier ook wel een beetje, maar het zit nog een stuk voor het randje. Eigenlijk is dit gewoon weer een mooi mix-album, met kwalitatief hoogstaande trance. Ik krijg er spontaan zin in de zomer van.

avatar van trebremmit
Lekkere trance mix, beetje Ibiza stijl, ik houd er wel van en inderdaad een prima zomerplaat. Was altijd meer van de Magik serie en ISOS wat links laten liggen, onterecht blijkt nu.