Tech N9ne Collabos - Welcome to Strangeland (2011)

Label: Strange

1. Stars (3:45)
  2. Welcome to Strangeland (2:58)

met Krizz Kaliko

3. Unfair (5:14)

met Ces Cru en Krizz Kaliko

4. Kocky (4:14)

met Jay Rock en Kutt Calhoun

5. Who Do I Catch? (4:17)
  6. My Favorite (4:19)

met Brotha Lynch Hung en Prozak

7. Retrogression (4:13)

met ¡MAYDAY!

8. Bang Out (4:39)

met 816 Boyz

9. Beautiful Music (4:12)
  10. Won't You Come Dirty? (3:47)

met Stevie Stone en Young Bleed

14. Overwhelming (5:41)

met Jay da 3rd

15. Gods (4:57)

met Krizz Kaliko en Kutt Calhoun

16. I Need a Drink * (2:18)
  17. The Real Thing * (3:06)

met Liz Suwandi

18. EMJ * (6:41)

met Irv da Phenom, Kutt Calhoun, ¡MAYDAY!, Stevie Stone, Jay Rock, Magnum PI en Krizz Kaliko

19. Road Rage * (3:01)
totale tijdsduur: 1:05:35 (1:20:41)
JonB.
Toch weer een goed album van Tech. Dit is zeker ze beste collabos album tot nu toe.
Who Do I Catch, My Favorite, Retrogression, The Noose, Slave en EMJ zijn een voor een goede tracks. Niveau van het album blijft zeer constant dat liet op andere collabos wel eens te wensen over. De bijdrage van ¡Mayday! is zeer goed kijk uit naar hun nieuwe album op Strange Music.
Kortom Tech trekt de goede lijn van All 6's And 7's door met Welcome To Strangeland.

avatar van KILLERBEE99
Vind deze beter dan All 6's and 7's, duurt minder lang, en denk ook wel beter muziek

The noose, sad circus, slave, overwhelming, gods en unfair vind ik dan weer super. Echt een goed album.

avatar van Flipm0de
Normaal gesproken vermijd ik de collabo albums van Tech N9ne. De kwaliteit van de gasten komen vaak niet in de buurt van Tech, en er staan meer slechte dan goede tracks op. Maar na het luisteren van een aantal tracks van dit album ben ik toch wel benieuwd geraakt. Binnenkort maar eens proberen!

avatar van Flipm0de
Inmiddels geprobeerd, en net als de andere collabo albums vind ik ook deze niet heel sterk. Een aantal hele harde tracks, maar ook te veel fillers in mijn ogen.

avatar van Perpetual
Ik heb altijd moeite gehad om een hele cd van Tech N9ne te kunnen waarderen, maar er staan altijd wat parels tussen. 'Unfair' is gewoonweg super goed, alle vier - vooral Ubiquitous - hebben een geniale flow. 'Slave' en 'The Noose' zijn ook erg goed. Verder staan er nog een of twee nummers op die ik kan waarderen. Toch niet genoeg voor mij om een cijfer te kunnen geven.