K3 - Eyo! (2011)

Belgiƫ
Label: Studio 100

1. Eyo! (3:28)
  2. Hallo K3 (2:45)
  3. Willem - Alexander (3:13)
  4. Smoorverliefd (3:18)
  5. K3-Airlines (3:45)
  6. Beroemd (3:03)
  7. Meiden van de Brandweer (3:11)
  8. Verstoppertje (2:46)
  9. Telepathie (3:45)
  10. Dubbeldekkertrein (3:22)
  11. Bel Me Ringeling (3:25)
  12. Cowboys en Indianen (3:28)
avatar van Madjack71
Het concept van K3 gaat al weer zo'n 12 jaar mee en heeft met Josje een opleving gekregen, getuige ook de succesvolle Mama Se cd en de musical Alice in Wonderland....die best wel mooi was vorm gegeven door die 3D. Ook het optreden in Plopsaland trok nog verdomd veel bezoekers in oktober. Daar was ook de presentatie van het nieuwe K3 nummer Eyo! Niet veel nieuws onder de zon, wat 'afrikaans' gebrabbel om het een zonnig tintje te geven en verder vooral makkelijk op te pakken voor het jong volk en redelijk aanstekelijk. Helaas is dat niet te zeggen voor de rest van deze i.m.o. slechtste van K3. Hallo K3, is van de niet grappige gelijknamige comedyserie en daarna is het plezier eigenlijk wel zoek. Een soort hernieuwde zoektocht van het willen richten op jonge pubers of toch jonge kinderen. Daarnaast ontbreekt het gewoonweg aan leuke liedjes. Cowboys en Indianen maakt dat er dan toch nog net 3 liedjes zijn die -voor een objectieve pap- er mee door kunnen.

beatcluster
Ik zag bij Free record shop vandaag een cd-single van Eyo voor 10 cent. Kon 'm niet laten liggen...

beatcluster

10 cent? De originele CD-ROM kostte volgens mij 15 euro. Als deze CD-ROM 10 cent gekost heeft, heb je kans dat het een niet-legitieme kopie is!

markwiering schreef:

hahaha!

hahaha!

Het is de cd-single niet een CD-rom.. volgens mij kostte de single eerst een paar euro, dus ik denk dat het gewoon een legitieme versie is hoor

ik hoop dat het voor je dochtertje is

Deze hebben wij ook voor de kids hier in huis.

ik hoop dat het voor je dochtertje is

Nee, ik ben geen tienervader Iets voor 10 cent laat ik gewoon niet liggen, ook al is het K3.. En ik moet zeggen dat ik het af en toe ook echt luister. Een soort guilty pleasure dus, maar dan erger

Schnee
en dat luister je dan tijdens het zandbak spelen?

Schnee schreef:
en dat luister je dan tijdens het zandbak spelen?

Ja