Gluid - Twee (2011)

Electronic
Label: esc.rec.

1. Where R.U. From? (4:52)
  2. Drupp (6:33)
  3. Chasing David (6:12)
  4. Into the Woods (3:52)
  5. Mek (6:03)
  6. Liboso (5:48)
  7. Plants (5:28)
  8. Jean (4:29)
  9. Sharp Co-operation (5:12)
  10. Dark Screen (3:23)
avatar van tsjong
Dit experimentele album klinkt goed. Voor nu 3.5* nog een paar keer luisteren en misschien verhoog ik het nog wel naar 4*.

avatar van Svendra
Abstractie, speelsheid en warmte gaan hand in hand op dit geslaagde album van Bram van den Oever. Het opvallendste nummer is ongetwijfeld Mek, maar nog meer geniet ik van de subtiele manier waarop Chasing David en Sharp Co-operation worden uitgerold.

avatar van Rayaccos
Op de valreep toch nog nieuw materiaal voor het eindejaarslijstje!

avatar van tsjong
Één van mijn favoriete platen uit 2011. Jammer dat het niet meer aandacht krijgt, want het is erg goed. Helemaal voor Nederlandse begrippen.

avatar van Svendra
Mee eens. Ik heb twee nummers ingebracht in de MuMe ladder van vorig jaar en die werden toen wel door een paar users gewaardeerd (o.a. Arrie).

avatar van -SprayIt-
Bijzondere plaat, prachtige geluiden, heel knap gemaakt. Boordevol instrumenten en allerlei invloeden, mooie ontdekking!