Aretha Franklin - The Very Best Of, the 60's (1994)

Soul / R&B
Label: Rhino

1. Respect (2:25)
  2. Baby I Love You (2:44)
  3. I Never Loved a Man (The Way I Love You) (2:52)
  4. Chain of Fools (2:49)
  5. Do Right Woman, Do Right Man (3:15)
  6. (You Make Me Feel Like) a Natural Woman (2:45)
  7. (Sweet Sweet Baby) Since You've Been Gone (2:26)
  8. Ain't No Way (4:14)
  9. Think (2:19)
  10. See Saw (2:46)
  11. The House That Jack Built (2:23)
  12. I Say a Little Prayer (3:36)
  13. The Weight (2:55)
  14. Eleanor Rigby (2:38)
  15. Share Your Love with Me (3:21)
  16. Call Me (3:56)
Zo een geweldige verzameling songs en er staat geen reactie bij! Ongelooflijk. Ik vind Aretha Franklin gewoonweg subliem. Die stem is 1 van de allerbeste die ik ooit gehoord heb. Ze heeft vocaal werkelijk alles: ze kan stil klinken, luid, hoog en laag en altijd met die soulklank met zoveel emotie.Trage zowel als snelle nummers. De nummers zijn niet lang en dus kan je deze cd gemakkelijk in 1 ruk uitluisteren en dat is echt genieten. Mijn favoriet is de volgende: Do right woman , do right man. Prachtig, ga dadelijk nog eens luisteren.