Bop Alloy - The R & R (2011)

Alternatieve titels: Remixes and Revisions | Rest and Relaxation

Uitgebracht in eigen beheer

1. Ocean Dance (Arrival)
  2. Jazzmatic [lastORDER Remix]
  3. Why the World Weeps [Bolo Remix]

met Mello-D en Steph the Sapphic Songstress

4. Get Up & Move (Interlude)
  5. Chillaxation [Marcus D Remix]

10. Universe Works [J-zen Remix]

met Wordslave

11. StarChild [Subtracktion Remix]

met Kayo Charles

12. Lead the Followers (Part 2)

met yU, Kokayi, Gods’Illa en Wordsmith

13. What Dreams May Come (Departure)
  14. Still Think Different [Acoustic Version]

met Peter Lee Johnson

avatar van Silky & Smooth
Het eerste nummer (Ocean Dance) is in ieder geval heerlijk!

avatar van Harderwiek
Jij hebt de cover gemaakte hoorde ik? Big up men! Ben ook wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken..

avatar van Silky & Smooth
Ja man, thanks! Ik denk dat dit wel vet gaat worden!

avatar van P.O.W.
Support deze release!

The R & R -- IndieGoGo

De 5k mark is bijna gehaald, $ 4.100 met nog 10 dagen te gaan.

avatar van -d-
-d-
Heb het album net ook gekocht/ondersteund.
Ze hebben nog 70 dollar nodig in 15 uur tijd!

avatar van Harderwiek
Dan wordt het sowieso behaald . Heb hier zin in. Die 70 dollar kunnen ze zelf altijd not storten

avatar van He$$el_01
Ze zitten er al overheen. Wat als het niet was gehaald?

avatar van Silky & Smooth
Nice! Ze hebben het gehaald!

avatar van -d-
-d-
Silky & Smooth schreef:
Nice! Ze hebben het gehaald!

Ow nu zie ik pas dat jij de cover gemaakt heb. Lijp

avatar van thgryda
Jammer, ik keek hier wel naar uit, blijkt gewoon een remix album te zijn (titel beter moeten lezen ik weet het). Hoopte nog op een top tien plaatsje. Maar met het geld dat ze inzamelen gaan ze een nieuw album maken zeker ?

avatar van Silky & Smooth
Met het geld dat ze hebben ingezameld hebben ze deze gemaakt. Klinkt wel vet hoor allemaal!

Rene1979
Ben benieuwd. Cover is dope S&S!

avatar van Silky & Smooth
Ondanks dat het veelal remixes zijn is dit zeker wel een relaxte plaat geworden. Hoewel het nieuwe er wat af is en de remixes niet kunnen tippen aan het origineel, zijn toevoegingen van rappers als yU en Gods'lla erg leuk!

avatar van thgryda
Op het eerste gehoor weinig aan... Ik vind de remixen zowat allemaal minder dan de originele tracks, af en toe is het wel leuk maar gewoon veel minder dan hun bop alloy album

avatar van Dakduivel
Still Think Different [Acoustic Version]
met Peter Lee Johnson

Voor de rest zijn er helaas te weinig memorabele momenten te horen tussen al deze remixes.

avatar van P.O.W.
Cloud 9 (part 2) is echt heerlijk. Rest van de tape is te pruimen maar niet zoals ik had gehoopt.

Rene1979
Ik vind deze plaat zwaar tegen vallen.. Ze hadden het origineel het origineel moeten laten.

avatar van -marco-
Ik was van plan deze origineel aan te schaffen, maar na nogmaals aandacht luisteren sla ik toch over. Tsjonge jonge jonge wat word hier de plank volledig mis geslagen, dit stelt werkelijk waar niets voor in vergelijking met het origineel. Jammer, gemiste kans door de verantwoordelijke en niet Bop Alloy waardig.

avatar van Silky & Smooth
Ik heb deze weer eens uit de kast getrokken en begrijp het lage cijfer nog steeds niet helemaal. De remixes voegen inderdaad weinig toe aan het origineel en als geheel wordt het niveau van Bop Alloy ook niet gehaald, maar verder is dit toch een warme, sfeervolle plaat? Het is wat luchtiger, wat op een zomerse dag als vandaag prima past.