U.S. Girls - On Kraak (2011)

Electronic / Avant-Garde
Label: (K-RAA-K)³

1. Test Test (0:10)
  2. State House (It's a Man's World) (1:45)
  3. Sinkhole (1:57)
  4. Peter (0:58)
  5. Si, I Mean Oui (1:27)
  6. Island Song (4:12)
  7. The Day After 4th July (2:17)
  8. The Boy Is Mine (4:30)
  9. Iran Then, Iraqognized Her (3:28)
  10. Friendlies + Pamela + GG (3:50)
  11. Wells Dubs (0:36)
  12. Peotone (1:40)
avatar van Eveningguard
Laat me raden... Vage doch intressante noise die nog net geen pijn aan de oren doet?

neh geen noise, eerder folk achtig spul, denk Grouper, maar veel poppier. Zitten wel wat wazige/noise-achtige elementjes in de muziek, maar veel meer sfeer achtig

Sietse
Dit is gewoon hele gruizige popmuziek, lo-fi en rammelend. Waar in het verleden ik de link met grouper nog wel zou kunnen leggen is die hier toch wel erg ver hoor.

daarom vind ik vorige platen ook leuker!

Sietse
Voor mij liggen ze allemaal juist erg dicht bij elkaar, ik kan ze allemaal waarderen juist net door die andere invalshoek die wordt genomen. Al ze op de volgende vast nog wel meer poppy geluiden gaan maken.