The Chalets - Nightrock EP (2005)

Ierland
Label: Sententa

1. Nightrocker (3:21)
  2. Kiss Chasing (3:10)
  3. Love Punch (2:21)
  4. David Boring (4:31)
avatar van bonothecat
Leuke EP van the chalets. En voor de verandering is dit bandje op cd voorlopig leuker dan in de live uitvoering. Heeft misschien ook iets te maken met te al nadrukkelijke act die de zangeressen op het podium doen.

Ben het helemaal met je eens eigenlijk. Het concert ging op den duur ook een beetje vervelen, en dat is zonde, want het was eigenlijk een ontzettend leuk bandje. Iemand in de wachtrij vond ze wel op Human League lijken (2 meisjes, keyboards). Vond ik wel grappig.

Werden alle vier de nummers van deze EP gespeeld zaterdag op London Calling? Vond het wel leuke sixties pop...

Ik herkende alleen het eerste liedje van de ep, maar ik was ook een beetje aan het wegdromen tijdens dat optreden.

Ja. zal wel. Wij waren het toen al een beetje zat aan het worden. Geen zon, geen gras...

avatar van bonothecat
Het laatste nummer hebben ze zeker vrijdag wel gespeeld.....en dat nummer is erg fijn moet ik zeggen

Ik vond de show best leuk. Maar niet origineel natuurlijk. Wel leuk dat de dames niet de enige zang hadden...

Inderdaad. Dat was wel leuk. Overigens was het toch best wel mooi weer? Het was jammer dat er geen gras was, maar ik heb tot aan het einde in het zonnetje gestaan.

avatar van Yak
Yak
Precies wat ik ervan verwachtte: party hardy! Beetje New Pornographers, beetje Bis, weinig inhoud of diepgang maar gewoon leuk. Zit er een album aan te komen?

Yak schreef:

Zit er een album aan te komen?

Weet niet precies wanneer hij uitkomt, maar hij is al wel gelekt. Het album heet Check In en ik luister er nu naar. Erg leuke sixties-pop inderdaad