Shout Out Louds - Howl Howl Gaff Gaff (2003)

Zweden
Label: BMG

1. The Comeback (2:46)
  2. Very Loud (4:04)
  3. Shut Your Eyes (3:09)
  4. Please Please Please (3:29)
  5. There's Nothing (3:34)
  6. Sound Is the Word (4:07)
  7. 100° (3:46)
  8. Wish I Was Dead (4:36)
  9. End Up Behind (3:22)
  10. Never Ever (3:47)
  11. My Friend and the Ink on His Fingers (3:34)
Travisaholic!
Dit is erg leuk

Morgen voorprogramma van The Magic Numbers in Paradiso. Ben benieuwd.

Zeker erg leuk, maar na een paar draaibeurten ook nog is erg goed, net weer ff anders. Hé Travisaholic hoe waren ze in Paradiso?

avatar van Dielie
hmm ja dit plaatje vraagt mijn aandacht, nog even wachten of hij hem krijgt ook

mooi

avatar van LittleBox
Leuk leuk leuk!!!

te gekke cd, al is het maar om de te gékke cover

avatar van Dielie
dit is echt wel goed, opgewekt frisse nummers die je doen stralen!

roeland
weer uit Zweden natuurlijk

avatar van NERD
Ken niet alle nummers, maar bijvoorbeeld The Comeback en Very Loud kan ik echt eindeloos naar luisteren. Niet origineel, wel bijzonder goed!

avatar van Eddie
Geniale albumtitel trouwens, ik denk niet dat het me muziekaal aan zal spreken maar de titel is wel geniaal.

morgen (5 december) in de kleine zaal - paradiso!

avatar van Nautilus
mindflight schreef:
morgen (5 december) in de kleine zaal - paradiso!

Ik was erbij en vond het erg goed.

avatar van lebowski
Gisteren gezien in Vera, liedjes zonder kop of staart, slaapverwekkend Een groot deel van het publiek dacht er anders over trouwens

avatar van Dielie
ik ben het dan ook niet met je eens

Lekker cdtje, veel afwisselende nummers. Vooral the comeback, go sadness en 100 degrees springen eruit imo.
3.5*

fantastisch leuk plaatje!

heerlijk!!

4 hemellichaampjes

avatar van Dielie
dit plaatje is een zomers fruitslaatje!

heerlijk! heerlijk!

avatar van Dielie
deze plaat vollenbak met dit weer is genezend voor gekwetste zieltjes

moooi

avatar van levenvergeten
in het kader van dat ze op metropolis staan heb ik ze beluisterd en ik dit is wel hele lekkere muziek.
ik zit te twijfelen 4* of 4,5*. Ik begin met 4* dan maar.

Lekker album, leuk van de vele goede reaties, had ik niet verwacht. Maar het is ook gewoon een lekker album. Ik heb het nummer hurry up let's go gebruikt in een cabaretshow. Was een groot succes, na die tijd vroegen veel mensen aan mij welk nummer dat was.

100'' is wel een beetje mijn anthem van deze zomer geweest. Best wel toepasselijk als je op je warme zolderkamertje zit:

Over the seas, it's gotta be at least a 100 degrees,
and in my room, it's gotta be at least a 1000 degrees!

*Laura*
Deze moet ik zeker eens beluisteren, Please Please Please is alvast erg goed!

avatar van oruiz
waar moet ik aan denken? Als ik zo hoor Zweden, Pop/Punk denk ik gelijk aan Millencolin -> lijkt het hier een beetje op?

*Laura*
*Laura* schreef:
Deze moet ik zeker eens beluisteren, Please Please Please is alvast erg goed!

't Heeft wat vertraging opgelopen, maar ik ben em nu eindelijk aan het beluisteren. Moest ook wel, ik bleef die prachtsingle Please Please Please maar spelen!

avatar van himpie
Album werd me al een flinke tijd aangeraden door Last.fm. Gelukkig eindelijk die tip maar eens opgevolgd, want wat een topalbum is dit!
Raakt heel erg aan Friska Viljor (m.n. Tour de Hearts), dus dat is voor liefhebbers ook zeker de moeite waard.

avatar van Omsk
Howl How Gaff Gaff. Dit plaatje kachelt lekker door, ze hebben goed naar de vrolijkere nummers van The Cure geluisterd.