Outlawz - Ride wit Us or Collide wit Us (2000)

Label: Outlawz

1. Intro (0:34)
  2. Outlaw 2000 (4:40)
  3. Life Is What You Make It (4:04)
  4. Black Rain (5:03)

met Val Young

5. Hang On (4:24)

met Ya Yo en Mil

6. Soldier to a General (4:11)
  7. When I Go (3:45)

met Val Young

8. Who (4:02)

met Phats en Akwylah

9. The Nyquil Theory (Interlude) (0:59)
  10. Fuck with Me (4:07)

13. Mask Down (3:28)

met Ya Yo en H-Rider

14. Nobody Cares (4:31)

met Supreme C en Mil

15. Geronimo Ji Jaga (Interlude) (1:33)
  16. Maintain (5:06)
  17. Smash (5:09)

met Bad Azz, Spice 1 en Low Lives

18. Jersey Mob (0:51)
  19. Murder Made Easy (4:51)

met Smooth, Dirty Bert, Trife en Akwylah

Marcel²
Sorry jongens, ik wil best positief zijn maar het lukt niet. De Outlawz zijn niet meer zoals het geweest is. Van alle albums vind ik Novakane nog de betere en ook die maar 2*. Ze hebben gewoon zwakke albums gemaakt.

Diesel
Zonder Tupac en Kadafi stellen ze niets voor.

avatar van KILLERBEE99
1,5
Net zoals Marcel vind ik Novakane ook Outlawz's beste album (op Still I Rise na)... Dit album heeft niet veel te bieden, de enige tracks die ik best aardig vond zijn de Intro (omdat je 2Pac hier hoort lol) en Black Rain... Hang On en Nobody Cares zijn ook nog best aardig... Voor de rest heeft het niet veel te bieden. Jammer dat de Outlawz zonder 2Pac (en misschien Kafadi) niet veel te bieden hebben.

avatar van Raul
Outlawz waren mét Tupac ook slecht, werd toen alleen meer gecamoufleerd
Maar jullie kennen het gevoel toch wel op Still I Rise dat je eigenlijk alleen maar op de verses van Pac (en Kadafi) zit te wachten?

avatar van KILLERBEE99
1,5
Raul schreef:
Outlawz waren mét Tupac ook slecht, werd toen alleen meer gecamoufleerd

Ik totaal niet. Hier vond ik de Outlawz ook gewoon steenhard.