Outlawz - Neva Surrenda (2002)

Label: Rap-a-Lot

1. Intro (0:21)
  2. Gatz Up (4:49)
  3. What Side You On (6:19)
  4. Move Somethin (3:45)
  5. Everything Is Alright (4:15)
  6. Playtime (4:26)
  7. Stick to the Plan (3:31)
  8. Not Real (4:26)
  9. Us (5:28)
  10. Black Diamond (2:59)
  11. Why (5:07)
  12. Pleasure of Sin (4:40)
  13. Desperation (4:04)
  14. Blessings (4:57)
  15. Lost and Turned Out (5:28)
  16. Outro (1:32)
avatar van thomzi50
Niet echt de moeite waard. Wel leuk dat Turk en Juvenile op What Side You On langskomen. Maar bijv. Gatz On staat al op Young Noble's cd. Dus niet echt een musthave. **½

Marcel²
Ik geef zelf heel weinig 1*, maar voor dit soort hip hop albums kom je er niet onder uit. Gelukkig heb ik hier ook een kopie van en niet het orgineel. Zoals boven mij al is geschreven GEEN aanrader dit.

avatar van KILLERBEE99
Niet zo heel bijzonder, geen aanrader, als je Outlawz wil luisteren zet dan Still I Rise, Novakane of Outlawz Retribution aan. Die zijn best wel vet/oke.