War Master - Pyramid of the Necropolis (2011)

Label: Torture Garden

1. Mass Cremation (5:24)
  2. Into the Abysmal Fire (4:11)
  3. Cult of Greed (4:12)
  4. Ritualistic Carnage (4:08)
  5. Pyramid of the Necropolis (5:28)
  6. Circuit Death (3:12)
  7. Sadistic Force (3:55)
  8. Monolith (3:55)
avatar van essence
Wow! dit moet wel één van de betere crust platen van 2011 zijn geweest. Ik heb die dan gerateerd maar nu toch nog kunnen opgraven na een tip.
Vettig en loodzwaar zoals een crustplaat hoort te zijn.
Liefhebbers, komt dit horen!

avatar van Kondoro0614
Oprecht wel een leuke plaat. Het is vrij standaard, eentje uit het boekje bijna maar het klinkt allemaal erg leuk. De band heeft weinig bereik, is niet zo populair dat is wel jammer maar dat komt misschien omdat ze vrij standaard death metal-werk maken. Ik vind het zelf erg leuk allerlei bands te discoveren, en een groot deel er van vallen in de smaak. Ook War Master valt in de smaak en deze debuut album is al vrij positief. Er zit leuk gitaarwerk in, het is rauw en de zang is niet irritant maar klinkt lekker. Al om al, leuke deathplaat eentje toch wel uit het boekje.

3.5*