Asher Roth - Pabst & Jazz (2011)

Label: Def Jam

15. Charlie Chaplin

met GLC, Phil Adé en Thurz

16. Dope Shit
avatar van Silky & Smooth
Grotendeels vrij matig mixtape. De combinatie tussen Asher Roth en jazzy producties leek mij vooraf goud waard, maar het duurt te lang voordat er echt een klik is tussen de Asher en de beats. Eigenlijk is deze mixtape pas vanaf Not Meant 2 Be de moeite waard, enkele hoogtepuntjes daar gelaten.

avatar van overmars89
Dit is één van de meest ondergewaardeerde mixtapes.
Ik ben van mening dat dit misschien wel één van de chillste mixtapes is van de afgelopen 5 jaar.

Heerlijke chille laidback hip/hop die op geen moment verveeld met daarbij interessante featurings. Niet te veel tierlantijnen, maar prima MC's op prima beats.