David Vandyck - Dichtbij (2011)

Belgiƫ
Label: Vlaamse Sterren

1. Een Superlange Nacht (2:57)
  2. Met Heel Mijn Hart (3:17)
  3. Alles Wat Je Zei (3:53)
  4. Anders (4:01)

met Bonnie St. Claire

5. Er Is een Plaats in Mijn Armen (3:01)
  6. Weer Naar Mexico! (3:03)
  7. De Liefde Weer Ontdekt (3:41)
  8. Dicht bij Jou (3:17)
  9. De Trollendans (2:53)
  10. Een Nieuwe Liefde (3:17)
  11. Wat Moet Ik Doen (3:16)
  12. Dichtbij (3:35)
avatar van papsie
Ik heb David Vandyck leren kennen tijdens mijn laatste reis naar Spanje. Ik leerde hem kennen als een zeer aangenaam en innemend persoon. Ik ben dan naar zijn optredens gaan kijken en ben aangenaam verrast door zijn engagement en de professionaliteit waarmee hij zijn nummers bracht. Tot op dat moment was David voor mij een totaal onbekende zanger. Ik heb hier nu zijn eerste album voor mij en heb meteen ook de opvolger " Zolang het liefde is " gekocht. Natuurlijk doen deze liedjes me terugdenken aan onze vakantie maar ook nu blijven de nummers me aangenaam verrassen. " Met heel mijn hart " steekt er voor mij bovenuit en ook " De trollendans " vertaling van het BZN nummer " Rockin' the trolls " vind ik goed gebracht. Verder is het een heel ontspannend album geworden dat aangenaam is om naar te luisteren. Ik vind geen minpuntjes en daarom ook een terechte 5*