Black Bananas - Rad Times Xpress IV (2012)

Funk / Rock

5. RTX Go-Go (4:11)
  6. Do It (2:09)
  7. Rad Times (3:25)
  8. My House (3:46)
  9. Foxy Playground (3:13)
  10. Earthquake (4:08)
  11. Overpass (2:22)
  12. Night Walker (3:37)
  13. Killer Weed (3:45)
avatar van Paap_Floyd
Royal Trux' Jennifer Herrema komt met een hardrock/funk-achtig dingetje waarbij het RT-geluid ook nog goed te herkennen is (afgaande op de samples). Ik kijk hier wel een beetje naar uit.

avatar van Ataloona
Royal Trux is uiteraard geniaal dus ik ben best benieuwd naar dit plaatje. Ik weet niet helemaal wat ik bij de combinatie van Herrema en hardrock/funk moet denken, maar als de RT-sound erin verwerkt zit moet het wel een uitermate interessant project zijn

avatar van Masimo
Geinâg. Toen ik in groep 7 zat hadden ik en een klasgenootje die drumde zowaar een heus 'bandje' opgericht en die hadden we omgedoopt als 'the Black Bananas'. (we hadden een bandlogo dat leek op de hoes van VU) Succes bleef uit

Wel geinig om dit dan 'ns te gaan beluisteren.

avatar van Paap_Floyd
Te beluisteren op Luisterpaal

avatar van Ataloona
En wat zijn je bevindingen?

avatar van itchy
Wat een belangstelling opeens, terwijl vrijwel niemand op de RTX platen heeft gestemd

avatar van Masimo
Zelf nooit een bandje gehad die RTX heette, dus tja..

avatar van itchy
Jennifer Herrema... Markant figuur... ik ben fan! Toffe plaat weer.