DJ Sneak - Fabric 62 (2012)

Dance

met Hector Moralez

17. Willie Graff & Tuccillo - To the Music [Tato Remix]
  18. Cause & Affect - Beware Of The Swingers
Poa
Te plat en simplistisch naar mijn smaak. Niet over de hele linie bar slecht, maar vaak een veel te hoog kauwgomballengehalte.

2,0 - 2,5

avatar van Mjuman
Vandaag ontvangen - ben het helemaal niet eens met de voorganger. Ik ervaar juist de Cubaanse/Latijnsamerikaanse invloeden als erg verfrissend. Helemaal niet recht toe, rechtaan - er zijn eerdere releases die veel eerder daarvoor in aanmerking komen. Bij tijd en wijle zelfs een Masters at Work feel - NY, indeed, helemaal niet Europees. Zal er na nog een aantal luisterbeurten nog eens op terugkomen.

Voorlopig zet ik in op 3,5*

tuktak
chicago it is. pompend, maar zeker geen kauwgomballen, dat is wat mij betreft namelijk echt een ander vaatje house. memorabel is deze mix natuurlijk ook niet, maar daar zijn de fabriclives dan ook meer voor bedoeld.

Poa
Kauwgom is inderdaad de verkeerde term, het kan nog vele malen slechter natuurlijk. Dit is in ieder geval niet helemaal aan mij besteed.. Misschien in de toekomst.

Dj Wild, Luca M, Tapia, Couto valt toch zeker wel onder de kauwgomballen tech-house. Zeker maar de huidige houding van Sneak t.o.v. SHM kan ik alleen meer concluderen dat hij passé is. Don't get me wrong, ik houd van zijn oudere werk.

Poa
Jammer dat ik al zo snel mijn oordeel klaar had, want kauwgom of niet, in de juiste setting is dit wel een toffe mix. Al zal het nooit mijn favoriete Fabric worden.

avatar van Mjuman
Poa schreef:

Wellicht kan je ook even teruggaan en naar de oudere US stijlikonen gaan luisteren, Masters at Work met name Masters at Work - The Tenth Anniversary Collection Part One: 1990 - 1995 (2000) of Nuyorican Soul - vallen dingen wat meer op hun plaats; luister en ervaar ook F56 en F63, qua stijlverwantschap.

avatar van -SprayIt-
Toch stevig van genoten vandaag. Hoog bounce-gehalte, lekker om op een zomerse dag op het dakterras te draaien.