Ryuichi Sakamoto - Ichimei (2011)

Alternatieve titel: Harakiri - Death of a Samurai

1 stem

Japan
Score
Label: Avex

1. Harakiri Opening (3:05)
  2. Pride of Samurai (1:48)
  3. Harakiri (1:01)
  4. No Way Out (6:33)
  5. What For? (2:28)
  6. Small Happiness (3:37)
  7. Fishing (3:14)
  8. Private Elementary School (3:37)
  9. Mother and Baby (2:23)
  10. God of Death (2:58)
  11. Losing (4:33)
  12. Wake Up (2:10)
  13. Sweets (3:01)
  14. In the Courtyard (4:27)
  15. No Topknots (2:18)
  16. The Red Armor (3:28)
  17. Reminiscence (3:32)
  18. Harakiri Endroll (3:58)
avatar van dynamo d
Eindelijk....eindelijk weer een score van mijn favoriete score componist, Ryuichi Sakamoto. Harakiri - Death of a Samurai (Ichimei) is alleen in Japan uitgebracht maar dat belet mij natuurlijk niet om dit bij één van de beste cd internetwinkels (CDJapan) te kopen. Hopelijk komt de cd snel en kan ik er van gaan genieten. Luisteren naar zijn muziek, er in op gaan en er beelden bij bedenken. Vaak veel mooier dan naar de film kijken met de muziek op de achtergrond.

Dit is ook al mijn 56ste Ryuichi Sakamoto-toevoeging op MuMe.

neo
Ook erg benieuwd naar deze score, nota bene geschreven voor een Takashi Miike film. Ik hoor graag wat je er van vindt.

avatar van dynamo d
Prachtige score, wat weet Ryuichi Sakamoto toch altijd mooie filmmuziek te maken. Subtiel het verhaal vertellend, droevig met soms minimale instrumenten het maximale gevoel in de muziek brengen. Weergaloos mooi.