Pelican - Ataraxia / Taraxis (2012)

Label: Southern Lord

1. Ataraxia (3:21)
  2. Lathe Biosas (4:46)
  3. Parasite Colony (4:41)
  4. Taraxis (5:12)
avatar van Don Cappuccino
Inmiddels is het nummer Lathe Biosas te beluisteren en dat vond ik erg goed klinken. Daarom ben ik nu naar Australasia aan het luisteren. Erg goede instrumentale muziek.

avatar van Don Cappuccino
Net voor de eerste keer beluisterd en hij was eigenlijk heel erg saai. De eerste 2 nummers waren goed en daarna zakt het af. De nummers grijpen je nergens in tegenstelling tot bijvoorbeeld het debuutalbum van de band. Het blijft allemaal heel vlak, ik ben teleurgesteld. 2 sterren voor Pelican.

avatar van CWTAB
Nummer 4 Taraxis is eigenlijk het beste nummer van een mindere ep....

avatar van JSPR_G
Op zich wel goede nummers, vooral de eerste 2, maar de EP ontbreekt wat aan samenhang.. Parasite Colony en Lathe Biosas bijvoorbeeld beginnen nogal bruisk, alsof ze vergeten zijn een intro in deze nummers te maken..