Snowgoons - Terroristen Volk (2012)

Duitsland

met Ferum en Benja

23. Armageddon

met Marph

Rene1979
Wat een ontzettend brute hoes! Volgens mij bijna alleen maar Duitstalige tracks.

avatar van MJ_DA_MAN
Een Duitstalig album idd, met uitzondering van Virtuoso op Wie Kings; dat nummer stond overigens ook al op Virt's laatste album. Voor de rest zijn het allemaal nieuwe tracks; check hier de snippet.

avatar van ThingMan
Gruwelijke hoes inderdaad. SnowGoons gaan terug naar hun roots. Ben erg benieuwd.

Geld regiert klinkt goed!

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Mikrokosmos is een Griekstalig nummer.

avatar van ThingMan
Zit zo eens te kijken en er heet er eentje Adolph Ghandi. En dat voor een Duitser. Zeer bijzonder.

avatar van MJ_DA_MAN
Weinig bijzonders dit album; duidelijk beats waar The Goons niet al te veel tijd in hebben gestoken, al luister ik nog wel graag naar de producties. De Duitse taal werkt verder niet bepaald mee gezien ik moeilijk naar Duitstalige hiphop kan luisteren. 3* en op naar de volgende projecten (nieuw Snowgoons-album als eerste), waar dus meer tijd aan besteed is (neem ik aan).