Death - Vivus! (2012)

Label: Relapse

1. The Philosopher (3:40)
  2. Spirit Crusher (6:26)
  3. Trapped in a Corner (4:25)
  4. Scavenger of Human Sorrow (6:39)
  5. Crystal Mountain (4:47)
  6. Flesh and the Power It Holds (8:01)
  7. Zero Tolerance (5:00)
  8. Zombie Ritual (4:41)
  9. Suicide Machine (4:14)
  10. Together as One (4:11)
  11. Empty Words (7:03)
  12. Symbolic (6:16)
  13. Pull the Plug (6:22)
  14. The Philosopher (4:21)
  15. Trapped in a Corner (4:39)
  16. Crystal Mountain (5:01)
  17. Suicide Machine (4:19)
  18. Together as One (4:04)
  19. Zero Tolerance (4:50)
  20. Lack of Comprehension (3:46)
  21. Flesh and the Power It Holds (8:40)
  22. Flattening of Emotions (4:26)
  23. Spirit Crusher (6:55)
  24. Pull the Plug (5:21)
avatar van Stijn_Slayer
2cd met daarop Live in L.A. en Live in Eindhoven. Overbodig? Zeker niet, want Live in Eindhoven is al jaren o.o.p.

Wel hadden ze beter Live in L.A. kunnen vervangen met een ander concert (tenzij Live in L.A. nu ook o.o.p. gaat).

avatar van Edwynn
Als je die twee albums niet hebt, is het zeker niet overbodig. Death in haar laatste incarnatie. Geweldig spel en geweldige nummers.

Wel een beetje jammer van de nieuwe titel en de nieuwe cover. Zo wordt de suggestie gewekt dat het hier om onuitgebracht spul gaat. Niet zo netjes.

Zelf hoop ik dat er ook nog eens wat spul boven water komt uit de Leprosy en Spiritual Healing tijd. Op Youtube zwerft wel het één en ander aan nostalgisch gave filmpjes. Het is dus 'out there'

avatar van Kill_illuminati
Is dit ook met beeldmateriaal?

avatar van Stijn_Slayer
Nee, maar Live in L.A. is misschien nog wel te krijgen op dvd. Live in Eindhoven is al o.o.p. op dvd.

avatar van Kill_illuminati
Live in Eindhoven is gelukkig nog in z'n geheel op Youtube te vinden in een redelijke tot erg goede kwaliteit.

avatar van HammerHead
Erg jammer dat het geluid zo ontzettend matig is (vooral op Live in Eindhoven), want een band als Death verdient beter. Wel wordt er erg strak gemusiceerd.