Lime - Your Love (1981)

Canada
Dance
Label: Matra

1. You're My Magician (7:32)
  2. Agent 406 (7:00)
  3. It's You (7:49)
  4. I'll Be Yours (7:19)
  5. Your Love (7:14)
  6. Your Love [Remix] * (7:01)
  7. You're My Magician [Instrumental] * (7:46)
  8. Your Love [Instrumental] * (7:16)
  9. Your Love [Radio Edit] * (4:02)
  10. You're My Magician [Radio Edit] * (4:05)
Pieter Paal
'Your love' was toen zo'n echte disco-klassieker. Vaak werd dit materiaal gemixt met het werk van New Order. Heel aparte zang ook.

avatar van thelion
Your Love is een van de beste Disco classics ever.

De rest van het album is voor de rest niet heel erg bijzonder.

avatar van Poeha
Juist You're My Magician is hier de klasbak, maar Your Love doet er niet veel voor onder.

avatar van Angelo
Hier werd een heel origineel geluid neergezet. Post-disco dance met hier en daar ook wat invloeden van new wave en electronica. En dan die Kate Bush-achtige vocalen van die zangeres eroverheen; het levert een fraai album op waarmee ze zich duidelijk onderscheiden ten opzichte van hun tijdsgenoten. Dit album verdient dan ook veel meer erkenning. Het instrumentale en ietwat pompeuze 'Agent 406' is verder niet helemaal op zijn plek op dit album, maar zijn aanwezigheid stoort ook niet. Mijn favoriet hierop is trouwens ook 'You're My Magician'. Onweerstaanbaar lekker liedje.

Toffe hoes ook!