DizzowDynamiscH - Transformatie (2011)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Andere Dimensie (3:05)
  2. Begrijp Jij (4:56)
  3. Midnightfunk (4:17)

met Henning

4. Niks Is Er Mis (4:14)
  5. Ontmaskerd (4:04)

met JerrisdeSheriff

6. Totdat die Droom Ooit Knapt (4:30)
  7. Opstelletje (2:52)
  8. 1 (4:00)
  9. Doorgedraaid (3:27)
  10. Late Night Cruisin (5:49)

met Faust

15. Soulmate (5:13)
  16. Check Zelluf (4:08)

met Driftig

avatar van Slowgaze
Voorprogramma van Kubus & Rico in Luxor Live, aanstaande vrijdag. Twee weken er op staat deze Arnhemse emcee trouwens ook op Gesel XL. Plaat is hier gratis te downloaden. Klinkt vooralsog niet heel schokkend, maar heeft wel zo z'n momenten.

avatar van miintzish?
Dit is lekker zeg, hier en daar inderdaad wat merkwaardigheid, maar niet genoeg om mij van de wijs te brengen, ik luister hier graag naar. Beats zijn dik in orde, maar wat wil je anders met Henning en Jeeja als beatmakers. Raps zijn ook dik in orde, DizzowDynamisch heeft een aparte stijl (in de positieve zin). Op swenkt-uit.nl staat trouwens een andere plaat van deze gasten (Waar Is De Waarde) uit 2008, ook zeker de moeite waard.

avatar van niels94
Ik neem niet aan dat dé Faust hier aan meedoet?

avatar van Slowgaze
Check zelluf.