Marco Borsato - Luid en Duidelijk (2000)

2,90

Label: Polydor

1. Binnen (4:35)
  2. Het Einde van de Lijn (4:04)
  3. De Verliezer (4:18)
  4. Zonder Jou (4:06)
  5. Een Beetje Tijd (3:45)
  6. Tegenpolen (4:18)
  7. Engel van M'n Hart (1:32)
  8. Laat Maar Los (3:24)
  9. Hoe Zou het Zijn (3:25)
  10. Geen Toeval (3:18)
  11. Wat Is Mijn Hart (5:22)
  12. Zomaar (3:56)
  13. De Dwaas (4:56)
18 BERICHTEN
Een beetje van hetzelfde... Wat is mijn hart is wel een heel mooi nummer, maar verder vond ik deze cd weinig hebben.

Wat een rel over zijn nieuwe cd/dvd!

avatar van manic

dvd, dus die mag lekker niet op de site (hoera!) :evil

werd net ook al gedwongen er naar te luisteren in de FRS. Dan denk ik toch "Mensen luister dit soort muziek gewoon lekker met zijn tweetjes voor de open haard, of alleen huilend in je bed voor mijn part!"

avatar van bloempje24

steeds dezelfde truc: een tegenstelling verenigen... let er op en je gaat hem waarderen als clown, niet als "muzikant".

Ik geef het toe: heel soms vind ik het leuk om deze cd te horen.
Hard meegalmen met Borsato (denk dat de omgeving dat minder vind, maar dat boeit dan even niet).

avatar van HiLL

BINNEN!!!

Oja zeker wel Eric en ik denk dat er meerdere zijn hier die Borsato soms heeel stiekum best wel leuk vinden. Die zullen ook altijd zwijgen....

avatar van Nicolage Rico

Ja hoor, ik kan ook af en toe wel genieten van een nummertje van Borsato.. Ben zelfs naar het concert in de kuip (2004) geweest. Moet eerlijk zeggen dat 't concert een beetje tegenviel (in dat ongelooflijke mooie stadion).

Ik vond toendertijd "Binnen" een leuk nummer, maar ik ben dat nummer nogal zat momenteel. Verder een redelijk album.

wederom een goede plaat , ik vind tegenpolen, het einde van de lijn en wat is mijn hart het mooist en de nr 1 klopt inderdaad marco is allang "binnen"

avatar van kaztor

Binnen heeft een hoog 'Simple-Minds'-gehalte.
Dat dramatische gejubel is ook te horen op Let There Be Love en Alive And Kicking.

avatar van ForgottenSon

Ik vind "Binnen" werkelijk om te kotsen zo irritant geworden door de jaren heen, omdat het nog altijd een (te!) vaak gedraaide plaat is op de radiozenders.

Waar ik het wel warm van krijg, is het nummer dat daarop volgt: "Het einde van de lijn". Voor mij het beste dat (de mensen om) Borsato (heen) heeft gemaakt. De samenzang tegen het eind aan, het prachtige pianospel daar tussenin, echt kippenvelmomenten. Had 'ie ze zo maar meer gemaakt, dan had ik nog enigszins respect kunnen hebben voor deze man.

avatar van Lamontagne
De verliezer is een van Neerlands mooiste nummers

avatar van FunkStar
Binnen duurt veel te lang! Maar Wat Is Mijn Hart is een schitterend nummer! Andere favorieten zijn Laat Het Los en Zonder Jou.

Wel vind ik dat de CD weinig uptempo nummers heeft. Deze CD van Marco vind ik persoonlijk de minst mooie cd.

avatar van mnrk
Lamontagne schreef:
De verliezer is een van Neerlands mooiste nummers

Prima cd van Borsato....en idd "de verliezer" is een ijzersterk nummer met een super tekst

avatar van Dreamimages
Deze cd is véél beter dan Dromen,durven delen.Even het gemiddelde omhoog doen

avatar van Carfreak
De Dwaas is simpel en mooi

avatar van vincentcorjanus
enige album wat ik dan nog een beetje goed vind....

avatar van vincentcorjanus
vincentcorjanus schreef:
enige album wat ik dan nog een beetje goed vind....
ik was vast dronken toen ik dat schreef

avatar van Sundance
Het selecteren van drie favoriete tracks gaat me net wat te ver