Gucci Mane - Trap Back (2012)

Label: 1017 Brick Squad

1. Big Meech [Intro] (0:39)
  2. Back in '95 (3:51)

11. Thank You (3:26)
  12. Blessing (4:11)

met Yo Gotti en Jadakiss

13. Face Card (3:01)
  14. In Love with a White Girl (4:15)

met Yo Gotti

17. Club Hoppin' (4:07)
  18. Sometimes (3:12)

met Future

19. North Pole * (2:42)
totale tijdsduur: 1:01:42 (1:04:24)
bennerd
Opnieuw een burr burr-tape. Geen idee hoe het komt, maar sinds ik Juicy J en Waka Flocka Flame ben beginnen waarderen, gaat zowat alle muziek van Gucci Mane er ook in als zoete koek.

avatar van Colucci_Era
Ik ga deze ook eens proberen. Nog nooit iets van Gucci gehoord, maar zolang de beats hard zijn, zal het mij wel grotendeels bevallen.

bennerd
Ik zou je aanraden om met een andere plaat te beginnen, Colucci. Dit is wel heel erg doorsnee Gucci Mane, nergens verrassend, nergens enorm hard. Ook maar één Lex Luger-beat en die is niet eens zo opzienbarend. De verses van Waka en Jadakiss zijn wel weer belachelijk hard.

Deze tape is stukken beter, imo. Wel iets rauwer en moeilijker om door te komen. Meer lo-fi, eigenlijk.

avatar van Colucci_Era
Dan zal ik die ook maar eens checken, bedankt.

Gucci-Mane
Harde nummers. Ik bedank Producers and Dj's voor dit album.

Heeyyyaaahhh booiiiiii , heeyyeaahh.