Municipal Waste - The Fatal Feast (2012)

Alternatieve titel: Waste in Space

Label: Nuclear Blast

1. Waste in Space (0:57)
  2. Repossession (2:25)
  3. New Dead Masters (2:48)
  4. Unholy Abductor (1:19)
  5. Idiot Check (2:11)
  6. Covered in Sick / The Barfer (3:10)
  7. You're Cut Off (1:14)
  8. Authority Complex (2:22)
  9. Standards and Practices (3:01)
  10. Crushing Chest Wound (2:30)
  11. The Monster with 21 Faces (1:48)
  12. Jesus Freaks (2:24)
  13. The Fatal Feast (3:09)
  14. 12 Step Program (1:35)
  15. Eviction Party * (1:22)
  16. Death Tax (2:51)
  17. Residential Disaster (4:00)
avatar van lowieke
Kan niet wachten.. Geniale band

avatar van Lau1986
Een aardig album van deze mannen. Het haalt het niet bij Hazardous Mutation, maar goed. Dat is ook lastig evenaren. Toch is dit album ook best leuk. Vooral een nummer als Jesus Freaks vind ik geweldig.

avatar van paulisdik
Ten opzichte van Massive Aggressive is dit mijn inziens een flinke verbetering, ook al wordt het bijna nergens zogoed als op Hazardous Mutation en/of The Art of Partying.
Erg gaaf om ook weer eens een keer om John Connely (Nuclear Assault) op het titelnummer mee te horen brullen, ook al klinkt ie niet meer zo krachtig als in de jaren 80'.

Favorieten: Repossession, Jesus Freaks, The Fatal Feast en Residential Disaster