Curren$y - Muscle Car Chronicles (2012)

Label: BluRoc

1. Soundbombin' (1:28)
  2. N.O. Shit (1:39)
  3. Frosty (2:01)
  4. Razors & Chopsticks (1:53)
  5. Not So Much (1:47)
  6. Fly Out, Part Deux (3:10)
  7. Bout It 11 (2:56)
  8. The Strangest Life (1:25)
  9. Fly Out, Part Très (3:04)

met Sir Michael Rocks en tabi Bonney

10. Sean O'Connell - An Empire View * (4:29)
  11. Sean O'Connell - Cornfields * (4:54)
  12. Sean O'Connell - Our Curious Case * (3:40)
  13. Sean O'Connell - Frankie's Plan Revisited * (3:56)
  14. Sean O'Connell - White Flag Blues * (2:02)
  15. Sean O'Connell - My Oldest Friend * (2:43)
  16. Sean O'Connell - Happily Haunted * (2:55)
  17. Sean O'Connell - 1851... A Man I Turned to Be * (2:51)
  18. Sean O'Connell - Light Bulb Moon * (3:50)
  19. Sean O'Connell - Wild Compass * (2:26)
avatar van j.b.b.l
Curren$y en een live band ,ik vind het wel leuk klinken. Ik moet zeggen dat ik de muziek van Curren$y nu pas echt begin te waarderen. Daarvoor vond ik het altijd een eentonige rapper.

avatar van UmindC
Hier heb ik een dikke pot zin in.

bennerd
Beste plaat van Curren$y sinds Pilot Talk. Het voelt nogal fragmentarisch aan, maar in krap twintig minuten weet Spitta weer een heerlijk relaxte en zorgeloze sfeer neer te zetten. De instrumentals van Sean O'Connell zijn echt heerlijk funky en ontspannend. Sterke schijf!

avatar van j.b.b.l
Dit is echt genieten. Het is vooral de instrumentals die ik zo goed vind ,Curren$y gaat moeiteloos mee. Het begin durf ik geniaal te noemen, Soundbombin' opgevolgd door N.O. Shit

Een dikke 4*.

avatar van WeztSide
Deze ga ik checken, maar is dit nou het album dat hij zo lang heeft uitgesteld? Hij duurt nauwelijks twintig minuten.

Harco
Het album was al lang en breed klaar; ik denk dat het meer lag aan het label. Curren$y is namelijk al een dik jaar weg bij BluRoc/DD172.

avatar van WeztSide
Saai, te kort, heb betere raps van Curren$y gehoord, beats zijn vlak en oninteressant. Overall niet slecht maar ook nergens echt goed. *2,5

avatar van UmindC
Wat zijn die bonustracks?

avatar van MAS
MAS
Weer een lekker project van Curren$y zoals we de laatste jaren van hem gewend zijn. Tof om hem een keer met een band te horen!

avatar van KILLERBEE99
Erg leuk album van Currensy, wel erg kort moet ik zeggen.