't Hof van Commerce - Stuntman (2012)

Belgiƫ
Label: Petrol

1. Stuntmann (3:45)
  2. Wupperbol (3:35)
  3. Nie Normael (4:09)
  4. Kwik Lik Pélé (3:23)
  5. Iderjin Is Goed (3:59)
  6. Voe de Show (3:40)
  7. Kinders in Bedde (4:55)
  8. Baes (4:52)
  9. Kletser Ip de Biln (3:43)
  10. Trappet Of (4:33)
  11. Gie Teegn de Wereld (4:10)
  12. Wolfizer (4:27)
avatar van scabiosa
dit groovet lekker weg jongens! vette hip hop ut de west vlanders!
ow yeah!
vette beatjes ook, van dubby naar old skool naar funky... dit wordt een hitje deze zomer!

ontdek dit snel boyz!!

avatar van Bruno_6
Dit klinkt niet slecht. Ook als je geen West-Vlaams verstaat.

avatar van KILLERBEE99
Klinkt wel lekker, maar moet wennen aan deze style.

avatar van frolunda
Opnieuw een goed album van 't Hof van Commerce en voorlopig hun laatste,de EP Colaboraciones Espectaculares uit 2013 niet meegerekend.De raps en teksten zijn leuk en weer goed verzorgd maar de beats gaan net als op het voorafgaande album de funky kant op en die maken bij mij toch minder indruk dan hun muziek uit hun begintijd.
Desondanks bevat Stuntman met onder andere Kwik Lik Pélé,Baes en het titelnummer weer flink wat sterke nummers al spreekt me allemaal niet meer zo veel aan als hun debuut.
Hoe dan ook het blijft een fijne band,die Westvlaamse tongval maakt het nog steeds uiterst aangenaam en ik hoop stiekem in de toekomst nog eens op een nieuwe plaat.