D.O.A. - Bloodied but Unbowed (1992)

Alternatieve titels: War on 45 | The Damage to Date 1978-83

Canada
Punk
Label: Restless

1. Fuck You (2:06)
  2. Rich Bitch (3:01)
  3. The Prisoner (1:53)
  4. Unknown (2:32)
  5. Smash the State (1:31)
  6. Slumlord (1:53)
  7. New Age (2:19)
  8. I Don't Give a Shit (1:20)
  9. Waiting for You (0:51)
  10. Whatcha Gonna Do (3:55)
  11. World War 3 (3:31)
  12. 2+2 (3:47)
  13. The Enemy (2:49)
  14. Fucked Up Ronnie (1:20)
  15. Woke Up Screaming (2:37)
  16. 011 Loser's Club (1:52)
  17. 13 (2:18)
  18. Get Out of My Life (1:58)
  19. D.O.A. (1:40)
  20. Liar for Hire (2:51)
  21. I'm Right Your Wrong (1:59)
  22. Ameriaca the Beautiful (2:21)
  23. Let's Fuck (2:18)
  24. War (2:24)
  25. I Hate You (2:30)
  26. War in the East (4:26)
  27. Class War (1:42)
avatar van frolunda
Beste cd (ook al is het een verzamel) van een ondergewaardeerde harcore/punk band.Win the battle,let's wreck the party en hardcore 81 zijn ook prima platen maar die staan er hier nog niet op.....en hun samenwerking met jelo biafra niet te vergeten.

avatar van platedraaier
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt met je verhaaltje.
Ik kan me vaag herinneren dat ik ze in de jaren `80 weleens live gezien heb in het plaatselijke o.j.c. . Maar de muziek kan ik me niet zoveel meer van herinneren. (vandaar misschien dat ondergewaardeerde. ) Ik weet nog wel dat de zanger boos werd op een paar skinheads die een beetje ruzie aan het zoeken waren en dat ie een preek ging houden over dat we een gemeenschappelijke vijand hadden en niet met elkaar moesten gaan vechten.

Ondertussen zit ik deze cd(download) te beluisteren en na het 5e nummer al besloten dat hij in de collectie thuis hoort.
Ik neem voor ht gemak maar even aan dat je de rest ook bij gaat voegen.

edit: Kom ik er net achter dat ik de "punk rock singles 1978-99 al in de kast heb staan.

avatar van Boenga
11/07 Live in België; allicht ook wel ergens in NL...