Joe Satriani - Satchurated (2012)

Alternatieve titel: Live in Montreal

Label: Epic

1. Ice 9 (5:14)
  2. Hordes of Locusts (4:55)
  3. Flying in a Blue Dream (6:32)
  4. Light Years Away (6:27)
  5. Memories (8:56)
  6. War (6:32)
  7. Premonition (4:26)
  8. Satch Boogie (4:58)
  9. Revelation (7:47)
  10. Pyrrhic Victoria (5:15)
  11. Crystal Planet (5:42)
  12. The Mystical Potato Head Groove Thing (6:52)
  13. Dream Song (4:57)
  14. God Is Crying (8:06)
  15. Andalusia (6:22)
  16. Solitude (0:59)
  17. Littleworth Lane (3:47)
  18. Why (7:08)
  19. Wind in the Trees (9:03)
  20. Always with Me, Always with You (3:50)
  21. Big Bad Moon (9:07)
  22. Crowd Chant (3:44)
  23. Summer Song (8:21)
  24. Two Sides to Every Story (4:12)
  25. The Golden Room (7:19)
avatar van richiedoom
Ga ik zeker aanschaffen op bluray. Heb de show zelf in Nederland meegemaakt met exact dezelfde setlist (op de laatste 2 nummers na), maar het was dan ook echt een geniale setlist. Persoonlijk vind ik dit zelfs de beste van al zijn live cd's/dvd's. Hopen op mooi beeld en geluid!

avatar van richiedoom
De cd is fenomenaal! Met als persoonlijke uitschieters war, why, crystal planet, andalusia en wind in the trees.

avatar van Karma_To_Burn
richiedoom schreef:
De bluray is nog fenomenaler! Satch fans hallo, wakker worden!!! :O

Hey hallo! haha ik ga deze blu-ray vanavond opzetten

Nog mensen die naar het G3 Concert gaan de 20ste in amsterdam? Is nog steeds niet uitverkocht

avatar van Karma_To_Burn
Wat een geweldig concert is dit toch, je ziet de band met veel plezier spelen en Satriani was echt in topvorm!

Positieve uitschieters vond ik: God Is Crying, Revelation, Littleworth Lane & Crowd Chant.
In alle eerlijkheid vond ik de pianist een klein beetje tegenvallen met zijn solo in Wind in the Trees, dan verkies ik toch de solo op het album.
Voor de rest van het concert vond ik de pianist een hele mooie en goede aanvulling op Joe.

Eigenlijk is dat wel het enige wat ik te zeggen heb erover, voor de rest was het een geweldig concert met een voelbare goede sfeer!

avatar van B.Robertson
richiedoom schreef:
De bluray is nog fenomenaler! Satch fans hallo, wakker worden!!! :O

Ik was wakker toen de CD op marktplaats stond. Ben niet zo'n verzamelaar van DVD/Blu-ray Disc (BD).
In veel gevallen van een CD+DVD uit mijn collectie van welke artiest dan ook, heb ik niet de moeite genomen om de beelden te zien. Mijn TV kan over de stereo-installatie met dolby-surround maar veel gebruik wordt er niet van gemaakt. Het schept de verplichting om voor dat beeld te blijven zitten en vooral het hoofd niet af te wenden. "Satch" heb ik laatst in de Oosterpoort gezien en dat was geen zitconcert. Zoals nu kan ik andere dingen doen onder het CD draaien. Zo te zien speelt "Satch" Surfing with the Alien dit keer niet, maar wat bezielt hem eigenlijk zoveel live-albums uit te brengen? Het komt op me over dat hij de nodige standaardnummers heeft die (bijna) iedere keer weer terugkomen.