Tech N9ne - Klusterfuk (2012)

Label: Strange

met Aqualeo

5. Awkward (3:29)
  6. DKNY (3:43)

met Krizz Kaliko

Vind het best langdradig klinken allemaal..

avatar van He$$el_01
Er is toch echt iets mis met een album van 23 minuten dat langdradig klinkt.

JonB.
Ik vind het toch wel een goede EP moest er even aan wennen. Klusterfuk, Can't Stand Me en Ugly Duckling zijn goede tracks.

En wat is er langdradig het is alles behalve langdradig.

avatar van Flipm0de
Erg lekkere EP van Tech. Vooral Ugly Duckling en Klusterfuk zijn hele harde tracks. Een 3,5* van de maximale 4,0* die ik voor een EP kan geven.

avatar van Game
Alleen Blur en DKNY vallen buiten de boot voor mij, de rest van de tracks zijn weer erg goed van Tech N9ne. De aanstekelijke beat + refrein en de hilarische anekdote aan het einde van Akward maakt het tot mijn favoriete track. Ook Ugly Ducking en de titeltrack zijn erg hard inderdaad. Hopelijk gaat Tech in de toekomst meer van dat soort harde 'rock' tracks maken.

JonB.
Als de beats bevallen check ook deze even dan.

¡Mayday! - Take Me to Your Leader (2012)

avatar van KILLERBEE99
Gaat wel dit.