Self Sacrifice (2012)

8. Godly MC - Raw [Remix]

met Toine en Kev Brown

9. Oddisee - On Stand By

met yU

10. Stik Figa - What You Know
  11. Kenn Starr - The Movement

16. Has-Lo - Secretary
  17. yU - Two Step

met Hassaan Mackey

avatar van Rene1979
En dan doen ze ook nog even een verzamelaar tussendoor bij Mello. Wat me meteen opviel was dat Finale twee tracks heeft hierop.. Dat doet me hopen op een soloalbum op Mello.!

avatar van Rene1979
Hou niet zo van verzamelaars maar dit is toch wel een klassieker hoor. Alleen maar brute beats en vette mc's.. Luistert heerlijk weg en je blijft m opzetten!

avatar van Flipm0de
Fantastische verzamelaar! Aantal dagen terug pas ontdekt, en sindsdien staat hij vaak in mijn playlist. En het is voor mij ook Finale die de show steelt, wat mijn verlangen naar een nieuw album van hem alleen maar doet verhogen. Dit album gaat vooral op de zonnigere dagen veel gedraaid worden.