Gunplay - Bogota Rich: The Prequel (2012)

1 stem

Label: Maybach

1. Intro (0:56)
  2. Bitches Ain't Shit (Freestyle) (1:50)
  3. I Got This (2:05)
  4. Low Life (4:53)

met Triple C's

5. Food Chain (3:05)
  6. Tats on My Arm (Freestyle) (2:02)
  7. Skit (0:30)
  8. M1 (3:09)
  9. Lean wit It (Freestyle) (1:50)
  10. Jump Out (3:05)
  11. Stay Schemin' (Freestyle) (1:54)
  12. Fuck Shit in My Life (3:46)

met Triple C's

13. God Damn (4:43)

met Ace Hood en Torch

Harco
Een prequel op een mixtape, iemand dit ooit meegemaakt?

bennerd
Ik zat daarstraks hetzelfde te denken Maar ik word er wel enthousiast van. Gunplay is één van de beste trappers. Hij moet enkel tegen Gucci Mane, Waka Flocka Flame en Juicy J het onderspit delven.

Harco
Technisch veegt-ie Gucci natuurlijk keihard van tafel. Tot voor kort vond ik Gunplay de Waka Flocka die wél kon rappen, maar Waka heeft de laatste tijd laten zien toch wel over een flow te beschikken (zie bijv. Hell on Earth 2k11). Beiden zijn ontzettend energiek. Juicy J is technisch vaak wel erg sterk, al zet-ie soms wel eens een misstap in de zin van dat zijn flow niet uitkomt met de beat. Al zou me het niet eens verbazen als-ie dat met opzet deed.

Niet normaal trouwens hoe hyperactief Jump Out is. Die is zelfs nog hyperactief voor Gunplay-begrippen.

bennerd
Godver, je hebt helemaal gelijk. De rest van de tape is ook best vet. Geen enorme uitblinkers, maar wel een adrenalinerush van een half uur. Gunplay wordt qua raptechniek echt beter en beter. En die freestyle over Bitches Ain't Shit is geweldig.

nedbed
Jump Out!