Alkaline Trio - Crimson (2005)

Punk / Rock
Label: Vagrant

1. Time to Waste (4:14)
  2. The Poison (2:05)
  3. Burn (4:11)
  4. Mercy Me (2:54)
  5. Deathbed (3:09)
  6. Settle for Satin (3:55)
  7. Sadie (4:31)
  8. Fall Victim (3:24)
  9. I Was a Prayer (2:41)
  10. Prevent This Tragedy (3:10)
  11. Back to Hell (3:04)
  12. Your Neck (3:20)
  13. Smoke (3:01)
1,5
Ik zie Mercy Me laatste tijd erg vaak langskomen op MTV2, leuk nummer! Is de rest van dit album net zoiets?

Heerlijke plaat, met slechts 1 minder nummer wat mij betreft (Fall Victim). Je zingt zonder je het weet vrolijk mee met de toch duistere teksten.

avatar van Irish
Ik vind dit een heerlijke plaat.
De rest van het album is naar mijn zeggen toch wel anders dan het nummer Mercy Me, obsessed.
Time To Waste was het nummer dat mij aanzette om dit album te komen en ik vind het ook het beste nummer op het album

*4*

goede plaat met hoogtepunten time to waste en mercy me

avatar van little_lOve
Het is allemaal van hetzelfde. De zanger blinkt op geen enkel nummer uit, en echt hele bijzondere teksten zijn het niet. Het leukste nummer van dit album is Mercy Me en niks komt er voor mij daarbij in de buurt.
2,5 sterren voor dit album.

avatar van Yak
Yak
Dit album stond eigenlijk op de site als THE Alkaline Trio - Crimson en was dubbel toegevoegd. Ik heb de bandnaam aangepast en alle berichten naar hier verplaatst, daardoor zijn er helaas wat stemmen verloren gegaan.

avatar van Ryan
Leuk album, ik luister het nog steeds regelmatig, dat is voor mij toch genoeg voor een 3,5. Vooral als je het vergelijkt met het genre steekt het erboven uit.

avatar van coldwarkids
Leuk poppunk album, ik ben benieuwd naar hun nieuwe cd "Agony And Irony"

avatar van Carolaah
Best leuk schijfje toch?
Niet echt super ofzo, en klein beetje eentonig.. maar niet heel slecht.

avatar van Smiechtel
Geen verkeerde plaat, al zeg ik het zelf Ik zet 't heel af en toe op.

avatar van Kuk
Kuk
Op Settle for Satin na opzwepende, eenvoudige maar puntige rock. Echt heerlijk om wakker te blijven/te worden!